مجله بانک لباس

چگونه انواع مدل لباس راحتی خانگی زنانه و دخترانه را بشناسیم

سایت لباس راحتی زنانه ارزان

همیشه راحتی و آزادی عمل در اولیت لباس پوشیدن است. زیرا با پوشیدن انواع مدل لباس راحتی و خانگی زنانه و دخترانه حس آرامش بدنتان را فرا میگیرد، در این راستا مجله مد بانک لباس انواع مدل لباس راحتی زنانه و دخترانه را بشما معرفی میکند و آن ها را از لحاظ الیاف، نوع دوخت و کارایی لباس در محیط های مختلف بررسی میکنیم. پس با ما همراه باشید:

مدل لباس راحتی خانگی زنانه ارزان
مدل بلوز دخترانه زمستانی
خرید آنلاین لباس زنانه و دخترانه جدید 1401
ست لباس راحتی زمستانی زنانه گرم

متناسب با فصل و تیپ مورد علاقه تان برنامه ریزی کنید

اولین موضوع که هنگام انتخاب مدل لباس راحتی نخی یا پشمی به ذهنتان می رسد، تناسب لباس با فصل و شرایط آب و هوایی است. بعد از آن سبک استایل مورد علاقه تان در اولویت قرار میگیرد و بایستی ست لباس متناسب با استایلتان که منجر به حس بهتر و آزادی عملتان میشود خریداری کنید.

مدل پیراهن بلند زنانه نخی
مدل پیرهن زنانه تابستانی و خنک


لازم بذکر است که گاهی نیاز نیست متناسب با فصل های سال لباس بخرید. به عنوان مثال در فصل پاییز و زمستان برای محیط های سر پوشیده که مجهز به سیستم گرمایشی هستند، مانند خانه و دورهمی میتوانید از ست لباس راحتی و خانگی نخی و خنک استفاده کنید. بسیاری از افراد در فصل سرد ترجیح میدهند از تاپ و شلوارک استفاده کنند.
برای انتخاب لباس دخترانه و زنانه خانگی به هیچ عنوان نیازی نیست که متناسب فصل انتخاب هایتان را تغییر دهید، عده ای حتی در فصل تابستان بخاطر سیستم های خنک کننده احساس سرمازدگی میکنند و تیشرت آستین بلند میپوشند.

مدل لباس دخترانه خانگی ارزان
مدل لباس زنانه آستین بلند ارزان

چه رنگ هایی مناسب لباس خونگی دخترانه و زنانه است؟

بخش زیادی از رنگ پوشاک به سلیقه خودتان بستگی دارد که چه رنگی حس و حال بهتری بشما میدهد و بخش دیگر تاثیر گذار رنگ البسه به فصل ها بستگی دارد. مثلا در فصل بهار بخاطر حس و حال شکوفه ها و زنده شدن طبیعت مردم لباس خانگی برای عیدشان را از رنگ و شکوفه های طبیعت الهام میگیرند. در فصل تابستان رنگ های شاد پر رنگ بیشتر به چشم میخورد.


در نهایت فصل پاییز و زمستان از رنگ ها با طیف نود و سرد مثل کرمی، خاکستری، قهوه ای و شیری در مدل لباس راحتی و خانگی بکار میرود.

مدل بلوز استین بلند زنانه اسپرت
جدیدترین بلوز زنانه

به طراحی مدل لباس راحتی و خانگی تان دقت کنید

گاهی به جزئیات لباس دقت نمیکنیم و در یک نگاه از لباس خوشمان می آید و آن را میخریم، اما غاقل از اینکه پارچه لباس اصلا لطیف نیست، یا آنقدر چسبان و تنگ هست که آزادی عمل را محدود میکند.
موارد آزاد دهنده دیگر میتوان به زیپ و دکمه های ازار دهنده لبس ها اشاره کرد کرد که انقدر بزرگ و تیز هستند که از برخورد هربار با پوستتان، حس ناخوشایند داشته باشید.

مدل بلوز آستین بلند زنانه نخی و اسپرت
انواع پیراهن زنانه جدید 1401 نخی
مدل لباس راحتی نخی زنانه استین دار
مدل پیراهن خانگی شیک و نخی

پارچه مناسب برای انواع مدل لباس های خانگی

یکی دیگر از عامل های مهم در انتخاب صحیح لباس تو خونه ای زنانه و دخترانه، نوع الیاف استفاده شده در آن هاست. ما انسان ها بخش بیشتر از ساعات شبانه روز را در خانه هستیم، پس لازم است این مدت طولانی را با بلوزشلوار یا پیراهن نخی بپوشید تا حسابی تبادل هوا در زیر لباس داشته باشید تا پوستتان نفس بکشد.

مدل پیراهن بلند خانگی حریر
مدل تی شرت لش دخترانه راحتی


ست لباس لش خونگی بخاطره قواره بزرگ و تنخورآزادش میتواند بهترین انتخاب برای پوشاک روزمره باشد تا بتوانید برای استفاده طولانی مدت روزانه حس آزادی عمل داشته باشید.


به هیچ عنوان از پوشاک با الیاف مصنوعی و پلاستیکی به عنوان لباس خونگی استفاده نکنید، چون این سبک الیاف مانع نفس کشیدن پوست میشوند و از برخورد بیش از حدشان با سطح پوست، باعث خارش و التهاب پوستی میشوند.

مدل پیراهن نخی توپ توپی بلند
مدل لباس ساحلی حریر بلند و راحت زنانه


انواع پیراهن نخی و خنک زنانه

بسیاری از خانم ها به هیچ وجه تحمل گرما ندارند و سریع گرما زده میشوند، گروهی دیگر از پوشیدن شلوار در منزل احساس نارضایتی دارند. به این دسته افراد انواع پبراهن خانگی نخی بلند پیشنهاد میکنم پیشنهاد میکنم تا با پوشیدنشان تبادل هوا در زیر لباس بالا میرود و بدنتان دیگر داغ نمی شود و میتوانید از این پیراهن های شیک نخی و راحتی به عنوان یک گزینه طلایی برای راحتی و جلوگیری از گرما زدگی استفاده کنید.

مدل پیراهن نخی تابستانی و بلند زنانه
مدل پیراهن زنانه آستین بلند ارزان

ست تیشرت شلوار خانگی

تیشرت و شلوار از جمله پوشاکی هستند که جنبه اسپرت ورزشی و راحتی دارند، ست تیشرت و شلوار لش با تنخور گشاد و الیاف نخ یا تریکو میتواند بهترین انتخاب برای ست راحتی باشد. این سبک لباس راحتی تابستانی ظاهر شیک و جذاب دارد که باعث حس بهتر از نوع پوششتان حس میکنید.


ست تیشرت و شلوار مختص هوای گرم نیست، چون اگر جنس همین ست ضخیم تر مثل پارچه گلکسی و دورس باشد، میتوانید از این ست لباس در فصل زمستان استفاده کنید.

مدل تیشرت دخترانه فانتزی خردلی
عکس از تیشرت زنانه و دخترانه ارزان قیمت

انواع مدل تاپ و شلوارک خنک و راحت

ست تاپ و شلوارک نخی و خانگی از ایده آل ترین ترکیب های لباس برای هوای گرم است. تاپ های خانگی از تنوع بالایی برخورداند که میتوانید آن ها را با انواع شورتک بپوشید. هیچ الزامی نیست که تاپ و شورتک تان شبیه به هم باشند، میتوانید آن ها را جداگانه بخرید و با یکدیگر ترکیب کنید و در خانه بپوشید.

انواع تیشرت پیراهن زنانه

سبک متفاوت و گشاد که این روزها حسابی ترند شده، تیشرت پیراهن یا همان تیشرت لشی است که در دسته استایل اورسایز جا دارد. جنس اغلب این پوشاک از الیاف نخ و پنبه است و شما با انتخاب این تیشرت های گشاد میتوانید در منزل اورسایز استایل را اجرا کنید.

مدل کراپ تیشرت سفید دخترانه
مدل تیشرت نیم تنه لشی زنانه
مدل تیشرت خونگی دخترانه ارزان
مدل تی شرت نخی زنانه استین کوتاه ساده

شلوار راحتی زنانه

شلوار راحتی از تنوع بالا برخوردار است که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه شما دارد. این سبک شلوار در فصل زمستان به عنوان گرمکن با الیاف پشم، در فصل تابستان از جنس نخ و در نهایت در قالب شلوار اسپرت به این پوشاک شلوار کشی و لگ گفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *