مجله بانک لباس

راهنمای خرید شال و روسری برای انواع پوست

شال و روسری مناسب برای پوست سفید و روشن

رنگ ها به سه طیف مختلف سرد، گرم و خنثی تقسیم میشوند. که هر یک از این گروه ها متناسب با رنگ پوست خاص خودشان است که به عنوان یک فرد خوش پوش بایستی حسابی اندام و رنگ پوستتان را بشناسید و متناسب آن ها لباس بخرید. در این قسمت از مقاله های بانک لباس به راهنمای خرید شال و روسری برای انواع پوست سرد و گرم، ساده و طرح دار میپردازیم، لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

انتخاب شال با توجه به رنگ پوست
عکس از ایده ست کردن مانتو و شال تابستانی و خنک

چه رنگ شال به پوست سرد و سفید میاد؟

اگر رگ روی مچ دستتان سبز هست، یعنی شما از تیره سرد و رنگدانه های سفید باید از شال و روسری سبز، زرد کمرنگ، بنفش، قرمز، آبی کمرنگ، یاسی، صورتی و خردلی استفاده کنید. اگر بدنبال ساخت استایل لاکچری تر هستید به شما استفاده لباس طلایی و نقره ای را پیشنهاد میکنم.

مدل شال پلیسه ساده و نخی
انواع شال چین دار و پلیسه نخی ساده زنانه

شال و روسری مناسب پوست روشن و گرم

به رگ روی مچ دستتان دقت کنید، اگر رنگ رگتان سبز هست، یعنی شما از تیره گرم پوستان هستید و با توجه به رنگدانه های زرد پوستتان باید از شال و لباس با تناژ رنگهای طلایی، زرد، زرشکی، قهوه ای، خاکستری،کرمی و خردلی استفاده کنید.

انواع شال ساده نخی و ارزان
جدیدترین شال نخی ساده پلیسه دار

انواع مدل شال رنگی و زیبا برای انواع پوست

پای ثابت دوستداران تیپ و استایل مد، شال و روسری رنگی و طرح دار است. استایل رنگی و شاد در عین پر انرژی بودنشان، بایستی همخوانی و تناسب رنگ در اجزاء لباس و رنگ پوست شما رعایت شود. بدین خاطر اگر شما از دوستداران شال و روسری طرحدار و شاد هستید، حتما از مانتو و شومیز رنگ مکمل ساده و بدون طرح استفاده کنید تا ظاهرتان آشفته و شلوغ بنظر نرسد.

شال بنفش نخی ساده
عکس ست کردن مانتو و شال رنگی

نکات مهم که قبل از خرید شال طرحدار و رنگی باید بدانید

ابتدا رنگ مانتو و شومیزتان را به عنوان مبنای تصمیم گیری رنگ شال و روسری تان قرار دهید، زیرا با این تکنیک استایل دلنشین تری خواهید داشت. اگر علاقه چندانی به جلب توجه در تیپ تان ندارید، میتوانید مانتو و شال را از یک طیف رنگ انتخاب کنید. ولی کسانی که میخواهند استایلشان متمایز و چشمگیر باشد، حتما با استفاده از شال رنگ مکمل با مانتوتان ست کنند.

مدل شال رنگی ساده تابستانی
جدیدترین شال نخی رنگی 1401

پیشنهاد میکنم هیچگاه به دوستان و آشنایانتان شال و روسری هدیه ندهید، زیرا شما اطلاع دقیقی از رنگ پوست و مویش ندارید و ممکنه شال با طرح و رنگ اشتباه انتخاب کنید و او هیچگاه از هدیه شما استفاده نکند.

انواع مدل روسری مینی اسکارف در بانک لباس
روسری مینی اسکارف کرمی ساده راه راه

شال هایی که حتما باید توی کمدت داشته باشی

یک سری از رنگ های شال و روسری هستند که وجودشان در کمد هر دختر شیک پوش الزامی هست. چون رنگشان مکمل طیف رنگی گسترده ای هست که هنگام بلاتکلیفی در انتخاب ترکیب استایل به دادتان میرسد. شال و روسری سرمه ای، جیگری، طوسی، کله غازی، مشکی و سفید همیشه در انواع استایل بکار می آیند.

شال با طرح برند شیک و خاص
انواع شال طرح دار برند خوشکل

شال و روسری قواره بزرگ

خانم هایی که استخوان بندی ضخیم و سینه های بزرگ دارند، بیشتر تمایل به پوشیدن شال و روسری قواره بزرگ دارند تا بتوانند روی شانه و سینه هایشان را بپوشانند. اما این شال و روسری مختص افراد توپر نیست و بسیاری از شیک پوشان که علاقه به روسری آرایی دارند هم به این شال و روسری قواره بزرگ که ابعادشان حدود 140 الی 150 سانتی متر، مناسب استایل رسمی و غیر رسمی هستند.

مدل شال قهوه ای قواره بزرگ و ساده
شال قهوه ای ساده و بدون طرح قواره بزرگ

جهت خرید اینترنتی و مشاهده انواع مدل شال و روسری از سایت بانک لباس، روی متن کلیک کنید

انواع روسری قواره بزرگ طرح دار مجلسی و اسپرت شیک و ارزان
مدل روسری طرح دار رنگی قواره بزرگ
شال جیگری ساده و بزرگ
انواع شال قواره بزرگ ساده و نخی

 روسری بزرگ و طرح دار را با چی بپوشیم؟

اگر انتخاب نهایی شما روسری طرح دار و قواره بزرگ است، حتما از مانتو بلند تنگ ساده و بدون طرح استفاده کنید، با این ترفند میتوانید اندامتان را لاغر و بلند تر جلوه دهید. اگر قصد دارید با روسری و شال مذکور روسری آرایی کنید، حتما الیاف ابریشم، نخی بخرید، اما کسانی که میخواهند از این محصول به عنوان روسری و شال مجلسی استفاده کنند، بنده الباف لمه، ساتن، حریر و پلیسه را پیشنهاد میکنم.

انواع مدل شال طرح دار و شیک زنانه و دخترانه
جدیدترین مدلهای شال طرح دار فانتزی و خوشکل
انتخاب شال برای پوست گندمی
چه رنگ شالی به پوست گندمی میاد

انواع شال شیک و مجلسی

اگر به مهمانی رسمی دعوت شده اید و استایل محجبه مد نظرتان هست، پس لازم هست که انواع شال شیک و مجلسی را بشناسید و بهترینشان را انتخاب کنید. ابتدا بایستی به رنگ و الیاف شومیز یا مانتو

دقت کنید تا انتخاب شال و روسری ایده آل تری داشته باشید. زیرا انواع شال های مجلسی شامل الیاف گیپور، ساتن، طرح سنتی و ابریشمی است.

شال مجلسی نقره ای لمه
انواع مدل شال مجلسی زنانه حریر و لمه

جدیدترین مدلهای شال و روسری

به عنوان یک زن مدرن و خوش پوش باید جدیدترین مدل ها را بشناسید و اهمیت آن ها در استایلتان دسته کم نگیرید. چون بدلیل قرار گرفتنشان دور سر و صورت نسبت به سایز اجزاء لباستان بیشتر جلب توجه می کند. بدین خاطر شما باید انواع طرح ها و الیاف را بشناسید تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر شال و روسری بدون طرح و ساده انتخاب شماست، میتوانید از گوشواره آویز مینیمال برای تکمیل استایل استفاده کنید. گرچه انتخابتان شال و روسری فانتزی و طرحدار هست، جهت شلوغ نشدن استایلتان، پیشنهاد میکنم از انتخاب گوشواره بزرگ پرهیز و روی شومیز و مانتو بدون طرحتان از گردنبند استفاده کنید.

ست شال نارنجی حریر ساده با مانتو آبی
ست شال نارنجی با مانتو جین
انواع شال مشکی طرح دار
مدل شال نخی مشکی ساده و شیک
مدل شال خاکستری ساده نخی
شال نخی و ساده خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *