مجله بانک لباس

شلوار بگ و نیم بگ چیست و برای جه اندامی مناسب است

شلوار نیم بگ مازراتی

درود بر همراهان فروشگاه بانک لباس، در خدمتتان هستیم با بررسی سبک خاص لباس که این روزها ترند شده و تاریخچه آمریکایی دارد، طراحی آن الهام گرفته از گونی بوده و در دهه 80 میلادی سیاهپوستان آمریکایی لباس بگی را مد کردند تا جلو سفید پوستان قدرت نمایی میکردند. شلوار بگ به زبان انگلیسی Baggy pants نام دارد و با پارچه های مختلف لنین ، جین ، کرپ و مازراتی دوخته میشود. این سبک شلوار بگی و نیم بگ نام دارد، سایت Banke lebas بررسی این لباس با چی ست و برای چه اندام هایی مناسب هست، میپردازد، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید:

شلوار نیم بگ پارچه ای
شلوار نیم بگ زنانه مازراتی

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگی از استایل های قدیمی و خاص و پرطرفدار بین دختران و زنان بوده و پارچه ای که از جنس لنین ، کرپ و مازراتی دوخته میشوند مناسب فصل بهار و تابستان هستند.مناسب اشخاصی است که از پوشیدن شلوار تنگ و جذب خسته شده اند و بدنبال ورژن گشاد و خنک هستند.

مدل شلوار بگی دخترانه
شلوار بگ دخترانه

شلوار نیم بگ چیست؟

پاچه نیم بگ گشادی کمتر نسبت به ورژن اصلی اش دارد ولی در کل این سبک لگ دخترانه و زنانه بوده و از ران تا مچ پا گشاد هستند.

شلوار نیم بگ پارچه ای
شلوار بگ پارچه ای رنگی

Baggy pants با چه سبک مانتو و کت ست می شود؟

اگر بگ استایل را برای بیرون خیابان و محیط عمومی میپوشید، شلوار بگ با مانتو تنگ و جلو باز بالا زانو یا با کت کوتاه ست کنید، اگر استایل اسپرت و لش مد نظرتان است، ترکیبشان با هودی و تیشرت لانگ و لش بینظیر است.

شلوار بگ ورزشی دخترانه
واید لگ دخترانه و زنانه

شلواربگی با چی ست میشه؟

شلواربگ را میتوانید با تاپ بندی و تیشرت بپوشید ولی قسمت پایین لباس را درون کمربند کنید، ولی سخت نگیرید چون بگ استایل با پیراهن لش ساده و نیمتنه اسپرت محشر است، در انتخاب کفش اولویت با کفش اسپرت ، ونس ، تخت و در نهایت کفش پاشنه بلند است.

شلوار بگی اسپرت زنانه و دخترانه
شلوار ورزشی بگی

تفاوت شلوار واید لگ با مام استایل چیست؟

شلوار واید لگ از ابتدای ران تا نوک انگشتان پا راسته بوده و ظاهر لش و آزاد دارد، اما مام استایل این چنین نیست و در ناحیه ران تا سر زانو تنگ و فیت ، و از زیر زانو تا غوزک پا آزاد و راسته است.

شلوار مازراتی بگ
شلوار مازراتی گشاد
شلوار مازراتی پاکتی دخترانه و زنانه bankelebas
شلوار مازراتی دمپا گشاد banke lebas.com

تفاوت شلوار دامنی با شلوار بگ ؟

Baggy pants عموما ظاهر خشن و ضخیم و بلند دارد ولی شلواردامنی اینگونه نیست و معمولا با پارچه های لطیف و نرم دوخته می شود و استایلش روی پا انقدر آزاد است که شبیه دامن می ایستد.

شلوار نیم بگ پارچه ای
شلوار نیم بگ لی

قبل از پوشیدن شلوار گشاد این نکات را بدانید

ابتدا به جنس پارچه بر اساس فصل دقت کنید، مثلا پارچه مازراتی و کرپ و لنین و ابروبادی برای فصل بهار و تابستان بپوشید و سعی کنید از رنگ های خنثی مانند سفید ، شتری ، کرم و خاکتسری الهام بگیرید و مانتو شیک و کوتاه با آن ست کنید، و برای فصل سرما حتما از شلوار نیم بگ جین و لی ذغالی الهام بگیرید.

اگر میخواهید نیم بگ پارچه ای رنگی بپوشید، بنده نیم بگ مازراتی را پیشنهاد میکنم چون بسیار شیک و خوش پوش بوده و تنخور بینظیر است.

مدل شلوار نیم بگ مازاراتی
لباس مازراتی زنانه

نکات مهم در انتخاب شلوار بگ دخترانه

شلوار نیم بگ زنانه و دخترانه آداب پوشیدن خاص خودش را دارد که بد نیست آن ها را بدانید و مطلع شوید، به عنوان مثال:

 شلوار گشاد دمپا کوتاه راه رفتنتان را تسهیل میکند و پاچه ها مزاحم نخواهند بود

حتما برای فیکس کردن شلوار از کمربند استفاده کنید تا شلوار حین حرکت پایین نیاید.

به هیچ عنوان پایین شلوار را پاکتی نکنید یا به اصطلاح لایه پایینی را بر نگردانید.

دقت داشته باشید این شلوار گشاد است، و میزان گشاد و آزاد بودن شلوار را بر حسب راحتی خودتان انتخاب کنید

شلوار بگی و نیم بگ دخترونه
شلوار نیم بگ جین
  • اگر پاهای چاق و تپل دارید، پیشنهاد میکنم شلوار گشاد جین یا مازراتی نیمبگ را امتحان کنید چون به پاهایتان فرم کشیده و یکدست میدهد و برای اثربخشی بهتر، از پارچه های رنگ تیره مثل ذغالی ، قهوه ای و مشکی استفاده کنید.
مدل شلوار نیم بگ پارچه ای زنانه و دخترانه در banke lebas.com
  • چنانچه لاغر و قد بلند هستید، پیششنهاد میکنم شلوار نیم بگ زنانه با کمربند پهن انتخاب کنید و استایل قد و اندام خود را کامل کنید. ضمنا اگر اهل ورزش و پیاده روی هستید و شلوار خنک و گشاد مد نظرتان است، بشما شلوار ورزشی بگی را پیشنهاد میکنم.
شلوار مازراتی راسته دخترانه
شلوار راسته مازراتی زنانه
فروشگاه بانک لباس شلوار بگ پارچه ای رنگی
نیم بگ پارچه ای
  • عزیزان لباس گشاد برای افراد قد کوتاه مناسب نیست و آنان را کوتاه تر جلوه می دهد، اگر شما جزو این گروه هستید، شلوار مام استایل یا راسته ی پاچه پاکتی مناسب شماست.

در صورت مشاهده انواع مدل شلوار پارچه ای کرپ،مازاراتیو لنین به سایت و بانک لباس در اینستاگرام مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *