مجله بانک لباس

جدیدترین استایل اسپرت با شلوار جاگر زنانه

مدل شلوار جاگر چریکی

این روزها استایل ساده و لش انتخاب همه است و کمتر کسی وقتش را صرف تیپ های عجیب و غریب میکنند، انگار دیگر راحتی و سادگی شرط استایل هاست. مثلا در تیپ کژوال، فری استایل و اسپرت از شلوار جوگر برای تکمیل تیپ استفاده می کنند. در این مقاله سایت بانک لباس به بررسی بروز ترین استایل های اسپرت با شلوار جاگ زنانه و دخترانه 2022 میپردازیم، با ما همراه باشید.

انواع شلوار ورزشی دمپا کش
ست شلوار جاگر با هودی

شلوار جاگر از دسه شلوار راحتی و لش اسپرت هست که مورد توجه خانمها و آقایان است.این سبک شلوار با تیپ و کفش ورزشی بینظیر است. این شلوار خاص از متریال مختلف دوخته میشود که همین جنس پارچه کاربرد شلوار در موقعی های مختلف را تغییر می دهد.

مدل شلوار اسلش با کفش اسپرت سفید
استایل شلوار جوگر ورزشی با هودی

مثلا شلوار جاگ جین و لینن استایل رسمی و مجلسی دارند، اما اگر از جنس نخ کش یا کتان باشد، استایل غیر رسمی و راحتی اسپرت دارد.

شلوار جوگر مناسب چه فصل هاییست؟

این شلوار به هیچ عنوان محدودیت فصل ندارد و می توانید از آن بصورت چهار فصل استفاده کنید. شلوار Jogger بخاطر پاچه های کش دار و اسپرتش، در فصل سرما کمک به گرم نگداشتن پاها میکند، کافیست در انتخاب پارچه شلوار دقت کنید. در فصل بهار و تابستان هم با پارچه کتان و سوییت بهترین تیپ های اسپرت خفن را بسازید.

مدل شلوار جاگر زنانه سفید با کتونی
استایل زمستونی پالتو شلوار جوگر و بوت زنانه

شلوار جاگ با چکمه و پوتین

برای استایل زمستانه شیک و خفن حتما شلوار جاگ جین را با چکه و بوت پاشنه کوتاه تیره بپوشید و برای تکمیل تیپ از پالتو لش جلو باز رنگ تضاد استفاده کنید.

عکس شلوار جاگر با بوت
با شلوار جاگر چی بپوشیم؟

ست کفش کتانی با شلوار جوگر

عزیزان برای ست کفش کتونی با شلوار جوگر، حتما از پارچه کتان استفاده کنید و برای تکمیل استایل از شومیز چهارخونه یا کت اسپرت تک رنگ بهره ببرید.

شلوار جاگر زنانه و دخترانه
استایل با شلوار جاگر و مانتو

استایل شلوار جاگ با صندل و کفش عروسکی

همیشه برای دورهمی و مهمانی های غیر رسمی اگر قصد پوشیدن شلوار دمپاکش داشتید، حتما از کفش تخت، کالج و صندل بدون پاشنه استفاده کنید. برای تکمیل تیپ تان، میتوانید از تاپ ساده، پیراهن دکمه ای گشاد بدون طرح یا تیشرت لش ااستفاده کنید.

استایل شلوار گن دار با کفش پاشنه دار

اگر قصد دارید برای مهمانی های نیمه رسمی از شلوار گتدار استفاده کنید، میتوانید برای تنوع از کفش چرم جلو باز پاشنه پنج سانتی استفاده کنید و برای تکمیل استایل از بلوز آستین بلند اسپرت یا شومیز مجلسی یقه باز استفاده کنید.

جهت مشاهده و خرید آنلاین شلوار به فروشگاه بانک لباس مراجعه فرمایید. ( کافیست روی عبارت کلیک کنید).

شلوار دمپاکش با کفش پاشنه دار
استایل شلوار گت دار با کفش پاشنه بلند زنانه
عکس از استایل مدل شلوار ورزشی دخترانه دمپا کش با پافر
عکس از ست پافر و شلوار اسلش و جاگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *