مجله بانک لباس

بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه

به رنگ پوست تیره چه لباسی میاد

شاید همیشه علاقمند به انتخاب لباس متناسب رنگ سال و پیرو مد باشید، اما رنگ لباس ترند متغیر هست و ممکن است مناسب با رنگ پوست هر فرد نباشد و ممکن هست رنگ پوستتان را تیره تر از رنگ واقعی جلوه دهد. گاهی اوقات نیاز نیست پیرو مد روز باشید، معیار انتخاب لباس را تناسب آن ها با رنگ پوستتان در نظر بگیرید و اگر رنگ پوستتان سبزه هست، حتما از بهترین رنگ های لباس برای پوست سبزه استفاده کنید تا حسابی جلوه کنید، با این ترفند حسابی به جذابیت استایل شما افزاوده میشود.

چه رنگ هایی به پوست سبزه میاد
راهنمای انتخاب رنگ لباس برای پوست سیاه و تیره

چه رنگ لباس به افراد با پوست تیره میاد

یکی از دغدغه افراد تیره پوست این است که چه طیف رنگ از لباسها به پوستشان می آید که مهم ترین مسئله این است که رنگی را انتخاب کنند که رنگ پوست را تیره تر از تصویر واقعی شان نکند. رنگ پوست به ترتیب شامل سفید، گندمی، سبزه و تیره هست که ما در این مقاله به بررسی این مثله که چه رنگ لباس به پوست تیره و سبزه می آید میپردازیم. شما به عنوان یک فرد شیک پوش و خوش استایل رنگ پوستتان را بشناسید و متناسب با آن لباس بپوشید.

مدل لباس مجلسی شیک 1401
لباس های محفلی دخترانه پوشیده 2022

چه رنگی به پوست تیره و سبزه می آید؟

برای شروع به دو نکته اساسی در رنگ شناسی دقت کنید که رنگ های روشن و گرم بشدت برای شما مناسبند که این رنگ ها شامل قرمز، سرخابی، نارنجی جیغ و صورتی است. اما رنگ های سرد و بی جان مانند رنگ کرمی، زرد، سفید و گلبهی مناسب شما نیستند.

جهت خرید اینترنتی لباس زنانه و دخترانه ارزان و شیک به فروشگاه آنلاین بانک لباس مراجعه فرمایید.

راهنمای انتخاب رنگ پارچه برای افراد سبزه روی

پوست تیره از رنگ های ملل هند، آفریقا و مدیترانه است. اما در نواحی ساحلی و جنوب ایران هم اکثرا سبزه و چشم و ابرو مشکی هستند و این شاخصه ها در میان تمام کشورهای نامبرده مشترک است و باید لباس ها را با کنتراست متناسب را پوست بپوششید تا بهترین استایل را تجربه کنید.

لباس ساحلی شیک در سایت بانک لباس

ترکیب رنگ ها

با رنگ ها بازی کنید و از ترکیب رنگ های خاص به عنوان شال و روسری انتخاب کنید، رنگ ها با هم متفاوتند اما تلفیق رنگ های خاص با یکدیگر استایل بینظیر و خیره کننده ای میسازد. به عنوان مثال قرمز و قهوه ای هیچ ارتباطی با هم ندارند، اما از تلفیق این دو رنگ از شما شیک ترین ست لباس را میسازد.

در ابتدا توصیه میکنم که رنگ های سرد و گرم را بشناسید و از ترکیب گردنشان لذت ببرید. شما با توجه به رنگ پوست سبزه تان حتما از تلفیق رنگ های گرم استفاده کنید.

مثلا شومیز سفید جلو بسته بسیار شما را جذاب میکند که می توانید آن را با شال رنگ جیگری ست کنید. اما تا می توانید از رنگ مشکی، سورمه ای و سبز زیتونی استفاده نکنید.

پیشنهاد دیگر مانتو رنگ آجری با شال بنفش هست، این استایل بینظیر کمک به روشن تر جلوه دادن رنگ پوستتان می شود.

سایت بانک لباس آموزش انواع استایل زنانه
تفاوت رنگ پوست گندمی و سبزه

آشنایی با انواع رنگ هایی که برای پوست سبزه و تیره مناسب نیستند

اگر رنگ های غیر مرتبت با پوست بدنتان را بشناسید، دیگر نگران انتخاب لباس مناسب نیستید و لازم نیست از فروشندگان بپرسید که لباس مئرد تظر به پوستتان می آید یا خیر، نکات مهم در جلوه دادن استایل موثر است که طراحان روز دنیا هنگام طراحی لباس از آن ها ایده میگیرند که اصلا یاد گیریشان کار سختی نیست و برای هر فرد خوش پوش مهم است.

مثلا رنگ زمینه اصلی را متناسب با موقعیت مکان و مجالس انتخاب کنید، تناسب رنگ پوشاک را با پوست و موهایتان تطبیق بدهید و در نهایت ترکیب رنگ برای ست لباستان انتخاب کنید.

اما همیشه از رنگ های سبز، آبی، سورمه ای، فیروزه ای، زیتونی، زرد کمرنگ، گلبهی و کرمی دوری کنید.

لباس ساحلی حریر فروشگاه آنلاین بانک لباس
پیراهن ساحلی فانتزی آبی پوشیده

رنگ های سرد را کنار بگذارید

سبزه رویان عزیز به هیچ عنوان از رنگ های سرد به عنوان لباس در محیط های عمومی استفاده نکنید زیرا این طیف رنگ ها مانند آبی، خاکستری، لیمویی، سبز پسته ای و… از جذابیت شما می کاهند.

اگر علاقه شما به این رنگ ها زیاد است و فکر تنوع در استایل به سرتان زده، حتما آن ها را با رنگ گرم ترکیب کنید، مثلا تلفیق زرد و قرمز بینظیر است.

حتی میتوانید رنگ پوشاک اصلی را گرم و اکسسوری با رنگ سرد بپوشید.

پیراهن مجلسی زنانه
چه رنگی به پوست سبزه میاد

تقابل رنگ خنثی با پوست سبزه

در ابتدا بیاید تا انواع رنگ خنثی مورد توجه بیش از حد طراحان مد است بپردازیم، این رنگ ها شامل : سیاه، سفید، بژ و خاکی است و شما می توانید این رنگ های خنثی را با طیف گرم ترکیب کنید و به عنوان استایل جدید بپوشید. همانطور که از اسم این طیف رنگ مشخص هست، عضو رنگ های سرد و گرم نیستند و به همین علت نام دیگرشان رنگ های غیر تهاجمی است.

برتری این طیف رنگ های خنثی این است که برای همه رنگ پوست مناسب هستند و هیچ محدودیتی در انتخابشان نیست و کسانی که علاقمند به این رنگ ها در استایلشان هستند، دو الی سه رنگ خنثی را با هم ست میکنند که نتیجه استایل بینظیر است.

اما افراد دارای پوست تیره و سبزه بهتر است از دو متد که پایین صفحه آموزش میدهم استفاده کنند تا بهتر جلوه کنند:

برای شروع بهتر است بدانید اگراز رنگ های خنثی به تنهایی استفاده کنید ممکن است شما را کدر و تیره جلوه دهد؛ به همین دلیل حتما در استایلتان به عنوان شال، روسری یا از رنگ گرم استفاده کنید تا به تیپ تان روح ببخشید. پس تکنیک روش اول ترکیب رنگ خنثی با رنگ شاد است.

در گام دوم اگر قصد دارید در استایل تان فقط از یک رنگ استفاده کنید و از هر رنگ اضافی و شاد دوری کنید، حتما از رنگ های خنثی مانند رنگ مسی و طلایی را پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *