مجله بانک لباس

چه لباسی بپوشیم تا قد بلند دیده شویم

چه مانتویی قدمان را بلندتر نشان میدهد

یکی از خصلت ما انسان ها این است که از ویژگی های فیزیکی مان را دوست نداریم، مثلا یک سری افراد با جنس مو، رنگ پوست و حتی قدشان ناراضی اند و دلشان میخواهد با ترفندهای مختلف این ویژگی ها را باب میلشان تغییر دهند، در این مقاله به تکنیک چه لباسی بپوشیم تا قد بلندتر دیده شویم، میپردازیم.

مدل لباس راحتی نخی فروشگاه بانکلباس
مدل ست لباس زنانه راحتی نخی
سایت بانک لباس ارائه دهنده انواع لباس زنانه و دخترانه
پیراهن ساحلی فانتزی مشکی و نخی

چگونه قد بلند دیده شویم؟

با چند ترفند ساده در سبک لباس هایتان میتوانید قدتان را کوتاه یا بلندتر از استایل واقعیتان کنید. کافیست این راهکار های کاربردی را بشناسید تا باب میلتان استایل را تغییر دهید، در ادامه مطلب با این تکنیک های ساده آشنا میشوید.

پیراهن ساحلی بلند نخی و خنک
لباس ساحلی شیک و بلند

جهت مشاهده و خرید اینترنتی انواع لباس زنانه و دخترانه ارزان و راحتی به فروشگاه بانک لباس مراجعه نمایید.

پیراهن بلند ساحلی

مطابق با سایزتان پیراهن ساحلی بلند بپوشید، این پیراهن ساحلی شیک را زیادی بلند انتخاب نکنید تا در طول لباس اندامتان گم نشود، اگر برای استایل بیرون منزل قصد بلندتر دیده شدن دارید، حتما از زیر مانتویی بلند حریر یا نخی استفاده کنید.

ترفندهای قد بلند شدن در استایل زنانه
پیراهن ساحلی دخترانه بلند و نخی

ست لباس هم رنگ

یکی از ترفند های ساده افزایش قد این است که از لباس سرهمی تک رنگ استفاده کنید، این تکنیک یک دستی رنگ لباس باعث بلند تر بنظر رسیدن شما می شود.

لباس ست لش دخترانه جین تک رنگ
ست مانتو شلوار جین زنانه

شلوار راسته بپوشید

شما میتوانید با انتخاب شلوار جین و پارچه ای راسته کمک به کشیده تر جلوه دادن پاهایتان شوید. با این راهکار پاهایتان یکدست و در یک راستا قرار میگیرد.

شلوار راسته نخ کبریتی زنانه
شلوار پارچه ای راسته سفید

به سایز لباسها دقت کنید

اگر معیارتان از استال، بلندتر دیده شدنتان است، به هیچ عنوان از لباس لش و گشاد استفاده نکنید، اما از پوشیدن لباس تنگ و چسبان بپرهیزید، کافیست لباس را متناسب اندام بخرید تا اندامتان کشیده تر شود.

شلوار پارچه ای رنگی زنانه شتری
ست لباس زنانه راحتی و اسپرت

پوتین و بوت بلند

در فصل پاییز و زمستان از پالتو و کت جلو باز، شلوار مشکی جذب به همراه بوت چرم که ارتفاعشان تا زیر زانو هست بپوشید تا پاهایتان در یک راستا قرار بگیرد و کشیده تر بنظر برسد.

banke lebas.com
چطور قد بلند دیده شویم؟

از لباس های بدون طرح و نقش استفاده کنید

لباسهای شلوغ اندامتان را پهن می کند، اگر علاقه به پارچه طرح دار دارید، حتما از لباس با خطوط عمودی استفاده کنید تا کشیده تر جلوه کنید، اما از لحاظ استایل شناسی، بهتر است از لباس ساده تک رنگ و بدون طرح استفاده کنید.

مانتو ساحلی دخترانه عروسکی سفید
مانتو و شلوار ساده و نخی گشاد و بدون طرح

شلوار جین فاق بلند بپوشید

شلوار جیم فاق بلند از لحاظ طراحی و دوخت کمر بلند تری دارند و تا بالای ناف را می پوشاند، عده ای از این سبک شلوار به عنوان پوشاننده چربی های شکم و پهلو استفاده میکنند پس به همین علت به آن شلوار جین گنی می گویند. پس اگر پاهای کوتاهی دارید یا شکم و پهلوهایتان چاق است، حتما از شلوار جین کمربلند استفاده کنید تا اندام تراشیده تری داشته باشید.

شومیز و بلوز تنگ بپوشید

اگر اندامتان لاغر است و به مهمانی دعوتید و میخواهید اندام تان را کشیده تر جلوه دهید، حتما از  بلوز و شومیز فیت تنتان بپوشید، اما لباس جورب به تنتان نچسبد که مجبور شوید لباس را بکشید و صاف کنید تا چین نخورد. با این راهکار طلایی اندامتان قلمی و باریک میشود.

بلوز آستین بلند ساده و شیک
مدل شومیز مجلسی زنانه آستین بلند و ساده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *