مجله بانک لباس

اکسسوری چیست و هر آنچه در مورد اکسسوری های زنانه باید بدانید

اکسسوری چیست و هر آنچه در مورد اکسسوری های زنانه باید بدانید

اکسسوری‌های زنانه طیف وسیعی از اقلام و لوازم مورد استفاده در صنعت مد و فشن هستند که به عنوان تکمیل کننده استایل به همراه پوشاک اصلی پوشیده می شوند. از جواهرات گرفته تا کیف های دستی و کلاه، اکسسوری ها نقش مهمی در تکمیل ظاهر یک زن و بیان استایل شخصی او دارند. در این مطلب، تمام چیزهایی که باید در مورد اکسسوری های دخترانه و زنانه بدانید، شامل انواع مختلف اکسسوری، تاریخچه آنها، نحوه پوشیدن آنها و موارد استفاده از آنها را پوشش خواهیم داد. فرقی نمی‌کند شما یک خوره مد باشید یا صرفاً به دنبال اضافه کردن کمی جذابیت به استایل روزمره خود باشید، این مطلب تمام آنچه میخواهید در این مورد بیاموزید را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید انواع مدل اکسسوری دخترانه و زنانه ارزان

راهنمای جامع اکسسوری زنانه

اکسسوری ها می توانند یک لباس را بسازند یا بشکنند. آنها ابزار نهایی هستند که می توانند ظاهری از ابتدایی تا شیک داشته باشند. از جواهرات معمولی گرفته تا کیف های دستی کاربردی، لوازم جانبی بی شماری در دسترس خانم ها وجود دارد. در این راهنمای جامع، همه چیزهایی را که باید در مورد لوازم جانبی مد برای زنان بدانید را بررسی خواهیم کرد.

اکسسوری یعنی چی؟ | انواع مدل اکسسوری ست

انواع اکسسوری ها

انواع اکسسوری ها را می توان در دو طبقه اصلی طبقه بندی کرد:

  1. اکسسوری های پوشیدنی: این دسته شامل تمام اکسسوری هایی می شود که می توان آنها را پوشید مانند جواهرات، شال و روسری، کمربند، کلاه، ساعت، دستمال سر، باندانا، انواع دستبند و دستکش.
  2. اکسسوری های حمل کردنی: این دسته از اکسسوری ها همان طور که از نام آنها پیداست قابل پوشیدن نیستند بلکه باید آنها را با خود حمل کنید! مانند کیف های دستی، کوله پشتی ها، کیف پولی، جاکلیدی و جاکارتی.
سایت خرید اکسسوری فانتزی دخترانه شیک و ارزان

اکسسوری های زنانه را می توان به شکل زیر نیز طبقه بندی نمود. برخی از محبوب ترین اکسسوری های زنانه عبارتند از:

جواهرات: گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر انواع محبوب جواهراتی هستند که می توانند جلوه ی هر لباسی که شما می پوشید را ارتقا دهند و باعث درخشش بیشتر استایل شما شوند.

خرید انواع مدل اکسسوری دخترونه و زنانه شیک و خاص ارزان از سایت بانک لباس

کیف های دستی: از کیف های دستی گرفته تا کیف ها کلاچ، همگی اکسسوری های کاربردی و بسیار محبوبی هستند که بیش از صد سال است توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر اینکه می توانند تمام لوازم ضروری یک زن را در خود جای دهند، می توانند تعریف مختصری از علایق و شخصیت شما ارائه دهند.

کلاه: از فدورا گرفته تا کلاه‌های آفتاب‌گیر، کلاه‌ها روشی شیک برای محافظت از چهره شما در برابر نور خورشید هستند و زیبایی بیشتری به تیپ و استایل شما اضافه می‌کنند.

خرید اکسسوری از اینستاگرام بانک لباس
خرید انواع مدل کلاه اسپرت، نقابدار و فانتزی و شیک زنانه و دخترانه

روسری: شال و روسری یک اکسسوری همه کاره و پرکاربرد است که علاوه بر کاربرد اصلی می تواند با توجه به آرایش صورت شما و رنگ، جنس و بافتی که دارد استایل شما را متحول کند.

مشاهده عکس انواع مدل اکسسسوری ست و چندتایی دخترانه و زنانه فانتزی

اکسسوری های مو: اکسسوری های مو می توانند شامل انواع کلیپس ها، کش مو، اسکرانچی ها و سنجاق سر ها باشند. اکسسوری های مو می توانند برای فیکس کردن مو ها مورد استفاده قرار بگیرند یا اینکه یک اکسسوری فشن برای زیباتر کردن استایل موهایتان باشند.

عینک آفتابی: عینک آفتابی علاوه بر اینکه از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند می‌تواند فرم صورت شما را به کلی تغییر دهد و استایل شما را تکمیل کند.

خرید انواع مدل هعینک آفتابی دخترانه و زنانه شیک و ارزان از سایت

کمربندها: کمربند امروزه نه فقط برای محکم کردن شلوار و لباس روی بدن است بلکه می تواند طرح های متنوعی داشته باشد و با انتخاب رنگ و مدل مناسب می توانید جلوه ی لباس هایتان را دو چندان کنید.

کفش: از کفش های تخت گرفته تا پاشنه بلند، کفش ها جزئی اصلی از استایل شما هستند. انتخاب درست کفش می تواند استایل شما را درخشان تر کند در حالی که انتخاب یک کفش نامناسب می تواند به کلی استایل شما را تخریب کند هرچند که سایر لباس هایتان عالی باشند. کفش ها می توانند استایل شما را غیر رسمی، رسمی یا اسپرت جلوه دهند.

خرید انواع مدل اکسسوری دخترانه و زنانه فانتزی و شیک ارزان

تاریخچه لوازم جانبی مد

انسان ها از دوران باستان تاکنون از اکسسوری ها استفاده می کنند. در حفاری های باستانی اشیاء مختلفی مانند صدف، سنگ و دندان حیوانات پیدا شده است که انسان ها در دوران باستان از آنها به عنوان اکسسوری های زینتی استفاده می کردند. این اشیاء اغلب به صورت گردنبند، دستبند و گوشواره مورد استفاده قرار می گرفتند و معمولا اعتقادات معنوی و مذهبی خاصی باعث استفاده از این اکسسوری ها بوده است.

بانک لباس اکسسوری دخترانه شیک و فانتزی ست

با توعه تمدن های بشری استفاده از اکسسوری ها نیز افزایش یافت و رفته رفته از فلزات و سنگ های گرانبها برای ساخت این لوازم زینتی استفاده شد. در مصر باستان مردان و زنان خود را با گردنبند ها، دستبند ها، گوشواره ها و انگشتر های گرانبها که از سنگ های قیمتی و طلا ساخته می شدند استفاده می کردند. در یونان و روم باستان نیز اکسسوری هایی مانند سنجاق سر، سنجاق سینه و جواهرات طلا و نقره رواج داشت. تا پایان قرون وسطی اکسسوری ها تقریاب به همان شکل مورد استفاده قرار می گیرفتند اما بعد از رنسانس لباس های مردم رفته رفته تغییر کردند و اکسسوری ها با ظرافت بیشتری تولید شدند. تا ابتدای قرن بیستم اکسسوری ها نماد ثروتمندی و اشرافیت بودند اما پس از آن رفته رفته استفاده از اکسسوری ها عمومیت بیشتری پیدا کرد .

خرید گردنبند و پلاک ورساچه استایل از سایت بدلیجات ارزان

در قرن بیستم، با ظهور مد و فرهنگ عامه، استفاده از اکسسوری ها افزایش یافت. از هدبندهای فلپر، جواهرات آرت دکو و رشته های بلند مروارید در دهه 1920 تا اکسسوری های الهام گرفته از پانک در دهه 1970، اکسسوری ها راهی مهم برای افراد برای بیان شخصیت، علایق و تمایلات شخصی شده اند. امروزه انواع بی‌شماری از اکسسوری‌ها از جواهرات و ساعت گرفته تا کلاه، روسری و کیف در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *