لباس زیر زنانه و دخترانه, مجله بانک لباس

مدل انواع لباس خواب زنانه بر اساس اندام | خرید لباس زیر بانک لباس

قیمت و خرید انواع لباس خواب زنانه و دخترانه بانک لباس | کاستوم بادی شورت سوتین در سایت بانک لباس به بررسی انواع لباس زیر و کاستوم و بادی و لباس خواب عروس و توری و تحریک کننده بپردازید


لباس خواب زنانه مناسب ، یکی از ارکان خواب خوب به حساب می آید که اگر انتخاب صحیح و بهینه ای داشته باشید، شبی عالی و بینظیری برای خود ساخته اید. خوب اگر بخواهیم بحث را بصورت تخصصی تر دنبال کنیم، باید به سراغ معیار های اساسی خرید یک مدل لباس خواب دخترانه مناسب و متناسب برای اندام های گوناگون بپردازیم، باید به نکاتی که در ادامه مطلب خدمتتان ارائه می کنم توجه کامل داشته باشید.

در واقع هر کسی برای نوع لباسی که قرار است با آن بخوابد معیار های خاص خودش را دارد. در واقع بعضی ها دوست دارند با لباس خواب راحتی به تخت خواب بروند و گروهی علاقه به پوشیدن لباس خنک و گشاد دارند که به وسیله آن لباس شب شان را صبح کنند. اما باید قبول کرد که وجه اشتراک همه در خوابیدن، نیاز آن ها به آزادانه و رها خوابیدن است و دوست دارند پوشاکی برای خواب انتخاب کنند که به آن ها آزادی عمل دهد.

خرید و انواع مدل لباس خواب عروس | لباس خواب ارزان قیمت و فانتزی و تحریک کننده
در سایت بانک لباس میتوانید به از انواع مدل و قیمت لباس زیر زنانه و دخترانه دیدن فرمایید

راهنمای انتخاب لباس خواب بر اساس قد و اندام

—-

برای افراد قد کوتاه

اکر قد کوتاهی دارید و اندام جثه ظریف و نحیفی دارید و قصد خرید لباس شب دارید، بهتر است به سراغ خرید لباس هایی بروید که شما را بهتر جلوه می دهد. که بر این اساس بهتر است که به سراغ خرید لباس خواب هایی بروید که از جنس ساتن و یا پارچه شان از جنس ابریشم است.

بهتر است سراغ خرید لباس خوابی بروید که بالا تنه اش یعنی قسمت قفسه سینه و سینه ها باز و نسبتا لختی باشد، این انتخاب هوشمندانه باعث می شود که به آسانی در شب دم و بازدم و تنفس کنید.

مناسب برای افراد قد بلند و لاغر

توجه داشته باشید که در هنگام خرید لباس حتما اندام و استایل تان را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

به عنوان مثال افراد قد بلند و لاغر بهتر است از البسه ای استفاده کنند که خطوط و نقش و طرحی در خود داشته باشد. یعنی حتما از را از پارچه با خطوط و طرح ها و نقش های افقی انتخاب کنید.

مناسب برای افراد تپل و قد کوتاه

توجه داشته باشید که کاستوم مناسب برای افراد تپل و قد کوتاه نباید سایزش جوری باشد که موجب چسبیدن لباس به اندام تان شود و سعی کنید کاستومی را انتخاب کنبدکه از بدنتان فاصله بگیرند و به شما آزادی عمل در تخت خواب بدهند. شکم و پهلوی بزرگی داید، حتما دقت فرمایید که لباس خواب انتخابی شما به شکم و پهلویتان نچسبیده باشد. زیرا این چسبندگی ها فقط باعث بزرگ تر نشان دادن اندام شما و بد استایل نشان دادن شما می شوند.

در سایز بزرگ تر خریدن هم افراط نکنید، زیرا باعث می شود دور پاها و دستانتان بپیچد و باز ظاهری ناشاسیت از شما می سازد.

بهترین انتخاب برای افراد قد بلند و درشت اندام

اگر از دسته خانم هایی هستید که قدتان بلند است اما هیکل و اندام تان چاق است، بهتر است به سراغ گزینه هایی بروید که ظاهری فریبا تری از شما ارائه کند و چه بهتر که از لباس خواب های طرح و نقش دار ، البته اینبار طرح ها  نقش ها و خطوط لباس خوابتان عمودی باشدرا انتخاب کنید.

خرید شورت لامبادا توری قرمز و مشکی فانتزی | بانک لباس
جهت دیدن انواع مدل های لباس زیر و لباس خواب و کاستوم در سایت ما سرچ کنید

انواع کاستوم عروس

یکی از پوشاک مهم و اساسی هر دختر، لباس تحریک کننده و بادی و خواب است که ساتن یا فانتزی و عروسکی ، توری ، اسپورت ، گیپور یا توری هست که هر کدام بسته به تناسب اندام انتخاب کنید که بهینخه ترین تصمیم را گرفته باشید.

(جهت مشاهده انواع لباس زیر و بادی و لباس خواب، اینا کلیک کنید.)

1 نظر در “مدل انواع لباس خواب زنانه بر اساس اندام | خرید لباس زیر بانک لباس

  1. ناشناس گفت:

    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *