لباس زیر زنانه و دخترانه, مجله بانک لباس

شورت استرینگ یا جی استرینگ چیست؟

خرید اینترنتی لباس زیر زنانه | بادی ، لباس خواب شورت

سلام به همراهان همیشگی، جهت مشاهده انواع مدل های شورت استرینگ و سوتین ، مدل لباس خواب و بادی و کاستوم و لباس زیر زنانه از سایت بانک لباس دیدن فرمایید و از ماهیت و انواع لباس زیر مطلع شوید و به سوالاتی که پاسخش را ندانید رجوع کنید، مانند:G-string و یا لامبادا چیست و کاربرد این لباس زیر کجاست؟ جهت خرید شورت و سوتین و نیم تنه و لباس خواب به سایت مراجعه فرمایید:

شورت فاق باز توری
خرید اینترنتی لباس زیر زنانه ارزان | لباس خواب عروس


شورت جاسترینگ یا G-string از پر طرفدار ترین شرت های فانتزی دنیا به حساب می آید. چرا که این شورت از دسته لباس زیر هایی است که خانم ها برای داشتنش و لوندی کردن با آن، به شدت دست و پنجه نرم می کنند. در واقع شورت استرینگ یک شورت تحریک کننده به حساب می آید و شباهت های زیادی با لامبادا دارد.

اگر بخواهیم به تاریخچه شورت استرینگ نگاهی بیندازیم، شورت استرینگ در واقع لباس زیر مردانه بوده است و که با گذشت زمان و تغییرات فرهنگی، خود را باب دل خانم هایی کرده که علاقه به پوشیدن لباس زیر تحریک کننده و فانتزی دارند….

شورت زنانه تانگ مانند شورت لامبادا نمی توان برای مدت طولانی در طول روز استفاده کنید. زیرا شورت لامبادا و شورت استرینگ برای سلامت دستگاه تناسلی خانم ها استاندارد نیست. اگر قصد دلبری کردن از همسرتان را دارید، بهتر است از این شورت اغواگر استفاده کنید و دل همسرتان را به دست بیاورید.

در واقع در ایران شورت جی استرینگ و تانگا را به نام شرت بندی می شناسند که به وسیله بند یا کشی که به به آن دوخته شده دور کمر بسته به سایز فرد کیپ و مچ می شود و یک بند هم از قسمت جلو می آید و از وسط باسن عبور می کند.

این سبک از لباس زیر از نمای روبرو، شبیه شورت بیکینی است.

تاریخچه شورت استرینگ و جی استرینگ

تاریخپه این لباس به دوران قدیم قبیله ای کشور آمریکا بر میگردد که مردهای شان از شورت های استرینگ استفاده می کردند و این نوع پوشش لباس زیر در بین مردان آفریقایی باب بوده است.

و پس از گذشت سال ها این نوع پوشش یا بهتر است بگویم شورت استرینگ یا بندی سر از لباس های سنتی مردانه کشور ژاپن در آورد آن ها هنوز که هنوز است در زیر لباس فوندوشی، شورت بندی و یا استرینگ می پوشند.

اگر بخواهیم تاریخچه مدرن این شورت را در زیر دره بین ببریم، باید نگاهی به دهه 1960 میلادی بیندازیم که طراحان مد و لباس، نگاهی ویژه و قابل توجهی به این نوع شورت کردند و این توجه باعث شد که با ترویج مد در کشورهای اروپایی، این نوع شورت مورد استقبال زیادی در بین مردان و زنان قرار گرفت.

شورت لامبادا توری قرمز
مدل شورت لامبادا استرینگ توری و فاق باز قرمز

انواع شورت stringو تانگا

string و تانگا انواع متنوعی دارد که انواع تانگا شامل:

  • شورت تانگا معمولی
  • سی استرینگ C-string
  • شرت جی استرینگ G-string می باشد.

جهت مشاهده و خرید انواع لباس زنانه و ورود به فروشگاه بانک لباس روی مطلب کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *