مجله بانک لباس

انواع کلاه زنانه و دخترانه | بانک لباس کلاه

بانک لباس کلاه

سلام بر همراهان فروشگاه اینترنتی بانک لباس موضوع مقاله مربوط به انواع کلاه زنانه و دخترانه از لحاظ سبک و ویژگی هست. کلاه ها انواع متنوعی دارند که با شناخت هر یک از آن ها میتوان در هر موقعیت بهترین انتخاب را داشته باشید و کلاه را متناسب با موقعیت و استایلتان ست کنین. پس با بانک لباس همراه باشید تا با انواع کلاه مجلسی ، رسمی ، غیر رسمی و اسپرت آشنا شوید.

انواع مدل کلاه زنانه و دخترانه
بانک لباس کلاه

اهمیت کلاه در استایل شما

کلاه از دسته اکسسوری هاست اما آنقدر که مردم نسبت به انواع اکسسوری و زیورآلاتشان اهمیت میدهند و کلکسیون بر اساس تیپ و استایلشان جمع میکنند، نسبت به کلاه و اهمیت آن کم لطفی کرده و به تاثیر مثبتش در استایل توجه ندارند. کلاه در بعضی مشاغل یونیفرم بحساب می آید، مثل کلاه نظامی و سربازی ولی در بعضی شغل ها جهت سهولت در کار وجودش الزامی است. مثل کشاورزان ، ماهیگیران و شکارچیان که برای کنترل گرما و آفتاب سوختگی استفاده می کنند. اما همه کلاه ها که برای کنترل نور آفتاب نیست، در مناطق سردسیر برای کنترل سرما از کلاه زمستانی استفاده میکنند تا سر و گردن خود را گرم کنند.

کلاه لگنی

کلاه باکت یکی از کلاه های معروف اروپایی است که در ترجمه فارسی اش به آن کلاه لگنی یا سطلی می گویند. کلاه باکت برای زنان و مردان کاربرد دارد، شما می توانید از کلاه سطلی در کوهنوردی ، ماهی گیری و گردشگری چهار فصل انتخاب و با استایلتان ست کنید.

البته کلاه سطلی استفاده اش فقط در طبیعت محدود نمیشود و امروزه برندهای معروف روز اروپا این اکسسوری را با لباس هایشان ست میکنند و استایل اسپرت خلق میکنند.

کلاه لگنی زنانه
کلاه لگنی دخترانه
کلاه باکت دخترانه
کلاه باکت زنانه
کلاه کوهنوردی سطلی دخترانه
کلاه طبیعتگردی لگنی باکت دخترانه
کلاه چریکی دخترانه و زنانه
کلاه سطلی چریکی مناسب طبیعتگردی

کلاه بولر

کلاه بولر غالبا از جنس نمد هست، این کلاه آمریکایی به کلاه دربی در دهه هشتاد میلادی معروف بوده، بولر بخاط لبه های بر آمده و تاج بیضی اش برای عکاسی بسیار جذاب است و به همین دلیل این کلاه در ایران مورد توجه اینفلوئنسرهای اینستاگرام هست و به همین دلیل در ایران آن را به کلاه بلاگری میشناسند.

کلاه شاپو زنانه کلاسیک
کلاه لبه دار دخترانه اینفلوئنسرها

کلاه برت

این کلاه فرانسوی مختص خانم ها بوده و معنی کلمه برت به کلاه تخت و پشمی است. تاریخچه کلاه تخت برت مربوط به کشور فرانسه در قرن 19 هست که در آن زمان خانم ها لباس هایشان را با کلاه بره ست میکردند و به پاسداشت تاریخچه اش، گروهی آن را بنام کلاه فرانسوي میشناسند.

کلاه هنرمندان
کلاه هنری تخت مخصوص عکاسی

با گذشت قرن ها این اکسسوری به جامعه هنرمندان ملحق شد و امروزه آن را بنام کلاه هنری میشناسند.

کلاه حصیری

کلاه قایقرانی یک اکسسوری نیمه رسمی محسوب می شود و در قرن 19 قایقرانان ایتالیلیی و درقرن 20 بخشی از یونیفرم نیروی دریایی انگلیس بود. کلاه حصیری معمولا با ربان ضخیم ناحیه بالای لبه دیزاین شده و بخاطر جنس حصیر نرم و لطیفش، باعث تبادل هوا در کلاه میشود. اگر شما هم قصد قایق و ماهیگیری دارید، کلاه حصیری کمک به تبادل هوا روی سرتان می کند و گرما زده نمیشوید.

کلاه حصیری شیک زنانه
کلاه حصیری مخصوص عکاسی و بلاگری

کلاه کابوی

اگر فیلم های وسترن که عموما بازیگران از کلاه چرم با لبه های پهن بر سر دارند و اسب و گاو چرانی میکنند، بر همین اساس به این کلاه گاوچرانی یا کلاه کابویی میگویند. تاریخچه این سبک کلاه چرم مربوط به دامداران خطه مکزیک و کانادا مربوط می شود.

کلاه نقاب دار زنانه کابویی
کلاه نقابدار زنانه وسترن لبه دار
کلاه نقابدار دخترابه مخصوص اسب سواری
کلاه سوارکاری دخترانه

کلاه فلت

کلاه تخت یاهمان فلت از جنس پشم و فاستونی مناسب آقایان در فصل سرما است. از کلاه فلت عموما در زمین گلف استفاده میشود، تاریخچه این مربوط به کشور انگلیس و آمریکا هست و به همین دلیل کلاه انگلیسی هم محسوب می شود.

کلاه انگلیسی زنانه فلت
کلاه تخت دخترانه هنری

کلاه نمدی فدورا

کلاه نمدی فدورا را میتوان از جنس پشم هم تهیه کرد و مناسب آقایان و خانم ها می باشد، نام های دیگری هم مثل کلاه پاناما و تریبلی دارد. این کلا از اکسسوری معروف بازیگران : جانی دپ و مایکل جکسون هست.

کلاه خاخامی کابویی
کلاه لبه دار شاپو مناسب عکاسی اینستاگرام

تاریخچه کلاه فدورا مربوط به اواخر قرن نوزده هست که با نمایش یک فیلم نامه معروف فرانسوی که نامش فدورا بود و این کلاه را سر داشت، است.

کلاه نمدی زنانه برای عکاسی
کلاه لبه دار دخترانه و زنانه

کلاه بیسیال

کلاه بیسبال از ترند ترین سبک کلاه هست که هیچ گاه از مد نمی افتد و همه ما از این سبک کلاه در کمد داریم. کلاه بیسبال برای چهار فصل مناسب است و افراد علاقمند به استایل کژوال توجه خاصی به این کلاه نقاب دار دارند.

تاریخچه کلاه نقابدار بیسبال مربوط به سال 1860 بروکلین اکسلیروس در یکی از بازیهایش این کلاه را بر سر گذاشت و از آن پس این سبک ترند شد.

کلاه ورزشی زنانه
کلاه نقاب دار زنانه

کلاه روسی ترپر

کلاه روسی ترپر محصول کشور روسیه هست و بدلیل سردسیر بودن آن منطقه، این کلاه از خز یا چرم تهیه میشود و دو عدد گوسش گیر دارند که مانع یخ کردن گوش ها می شوند.

کلاه روسی زنانه
کلاه پشمی سفید زنانه
کلاه دخترانه زمستانه پشمی
کلاه روسی پشمی سفید

کلاه خبرنگاری نیوزبوی

کلاه خبرنگاری تلفیق کلاه نقابی و کلاه تخت هست و عموما مورد مناسب استایل خبرنگاران و دیوید بکهام است.

تاریخچه کلاه نیوز بوی ابتدا مربوط به قرن بیستم هست که روزنامه نگاران و خبرنگاران اروپا و آمریکای شمالی بود، اما در سال 2000 مورد توجه مجلات مد قرار گرفت و در استایل آقایان و بانوان استفاده شد.

کلاه اسکی

کلاه اسکی از جنس پشم و کاموا بوده و جزو کلاه دستباف بحساب می آید و نواحی سر ، بینی ، گوش ها و دهان را می پوشاند و مناسب مناطق سردسیر و اسکی است.

تاریخچه کلاه اسکی مربوط به قرن نوزده در شبه جزیره کریمه هست که برای سربازان میبافتند و به همین دلیل نام دیگرش ، کلاه سرباز میباشد.

کلاه اسکی دخترانه زمستانی
کلاه اسکی زنانه

کلاه آفتابی

کلاه آفتابی از جنس حصیر بوده و بخاطر جنسش عده ای آن را کلاه حصیری میبنامد. کلاه لبه دار آفتابی دارای شعاع هشت تا ده سانتی متر بوده و به همین دلی ل بسیار خنک و سبک هست و سایه اش تا شانه ها را پوشش می دهد.

این کلاه لبه دار زیبا مناسب برای مناطق گرمسیر و لب دریا میباشد.

کلاه آفتابگیر دخترانه
کلاه آفتابی زنانه اسپرت
کلاه تابستانی زنانه و دخترانه
کلاه تابستانی حصیری دخترانه

کلاه پشمی آلپاکا

این کلاه بافتنی پشمی دو عدد گوش گیر هم دارد تا آن ها را گرم نگه دارد و می توان با بند در گوشگیر را زیر گلو فیکس کرد. جنس این کلاه پشمی، از موی گوسفند است.

کلاه بافتنی مناسب برف بازی و اسکی زنانه و دخترانه
مدل کلاه پشمی زمستانی دخترانه

کلاه بلاگری کلاش

این کلاه که مورد علاقه لینفلوئنسر و بلاگرهاست نامش کلاش هست و این عبارت در زبان فرانسوی بمعنای زنگوله است و پس با این  حساب کلاه فرانسوی محسوب می شود. کلاه کلاش قالب نیمه رسمی دارد و میتوان بر اساس هر مراسم دیزاین کنید.

تاریخچه کلاه کلاچ مربوط به قرن نوزده هست و در آن زمان در میان بانوان خوش پوش فرانسوی ترند بود.

کلاه مجلسی زنانه توری و گل
کلاه زنانه مجلسی گلدار و توری

کلاه بافتنی

کلاه بافتنی از اکسسوری فصل سرماست که مطمئنا همه از آن در کمد لباس دارند. این اکسسوری عموما از کاموا یا پشم با رنگبندی بینظیر میبافند و با شالگردن و دستکش ست میکنند.

کلاه زمستانی دخترانه
کلاه زنانه زمستانی
مدل کلاه زمستانی زنانه
مدل کلاه بافتنی دخترانه کاموایی

کلاه اپل

کلاه اپل از جنس پارچه فاستونی بوده و از هشت مثلث مساوی که توسط یک دکمه در راس به هم متصل شده اند.

این سبک کلاه در سریال پیکی بلایندرز بر سر بازیگران نقش اول بود و از آن زمان طرفداران زیادی در میان آقان برای خود پیدا کرد.

کلاه کلوش

کلاه کلوش در دوران پهلوی بسیار پر طرفدار بود، اخیرا سریال شهرزاد که روایت گر دوران پهلوی بود از این اکسسوری در سریال زیاد استفاده میشد، به همین خاطر آن را کلاه پهلوی یا کلاه شهرزادی هم می نامند.

کلاه مجلسی زنانه
کلاه پهلوی زنانه
کلاه هنرمندی زنانه مشکی
کلاه هنری دخترانه ساده

کلاه اسباب بازی

کلاه اسباب بازی الهام گرفته از کلاه های واقعی مانند کلاه پلیس ، آتش نشان و … هستند و برای بازی کودکان استفاده می شوند و بیشتر جنبه اجرای نمایش و سرگرمی دارند، به همین دلیل عده ای آن را کلاه نمایشی می دانند.

مدل کلاه نمایشی دخترانه شاهزاده
مدل کلاه نمایشی اسباب بازی دخترانه
کلاه بابانوعل دخترانه
کلاه بابانوئل زنانه

کلاه کپ

کپ از دسته کلاه تابستانی نقابدار بشمار می آید و کسانی که علامند به استایل اسپرت هستند، از این اکسسوری استفاده میکنند. کلاه کپ لبه دارد و همین آپشن مانع برخورد نور آفتاب به صورت می شود. نام دیگرش گپ است.

بانک لباس کلاه
کلاه دخترانه اسپرت
کلاه نقاب دار اسپرت دخترانه
کلاه کپ ، گپ
کلاه کپ دخترانه ارزان
کلاه گب رپری

کلاه لش بانی

کلاه لش عموما در فصل سرما کاربرد داد و جنسش از پارچه پنبه ای یا پشم میباشد و ناحیه پیشانی تا گوش ها را می پوشاند، نوک کلاه روی سر فیکس نمیشود و پشت سر آویزان هست که به همین خاطر این اکسسوری را لش می نامند.

کلاه بگی دخترانه
کلاه لش زنانه شیک
کلاه بافتنی دخترانه
کلاه کاموایی دخترانه
کلاه بگی دخترانه
کلاه نقاب دار دخترانه

کلاه چرم

کلاه چرم ها عموما یا از کلاه های خانواده فلت یا از خانواده نقابدار هستند و ظاهر غیر رسمی و اسپرت دارند و تلفیق آن ها با نگین و زنجیر آن را به کلاه بلاگرها تبدیل میکند.

کلاه چرم نقابدار مجلسی دخترانه زنجیری
کلاه چرم زنانه بلاگر و اینفلوئنسرها

کلاه شمعی

کلاه شمعی در دسته اکسسوری اسپرت و ورزشی قرار میگیرد و دارای رنگبندی متنوع که با مارک های آدیداس و نایک و ny در کلاه فروشی ها موجود هستند. پارچه شمعی این مدل کلاه قابلیت ضدآب دارد و در کل پارچه مموری شمعی را میتوانید در لباسشویی بشویید و اتو بزنید.

کلاه شمعی نقابدار بدلیل تنوع در رنگبندی در بین ورزشکاران طرفداران بسیار دارد. شما هم با داشتن این کلاه به ست لباس ورزشیتان جان ببخشید.

کلاه شمعی نایک سفید
کلاه نقاب دار زنانه سفید
کلاه شمعی آدیداس رنگی
کلاه آدیداس رنگ مشکی اسپرت

جهت مشاهده انواع مدل کلاه دخترونه و زنونه به فروشگاه اینترنتی کلاه بانک لباس مراجعه نمایید، کافیست روی متن کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *