مجله بانک لباس

بررسی جدیدترین مدل های لباس بادی زنانه و دخترانه 2022-1401

جدیدترین مدلهای بادی 1401

سلام به همراه و همیشگی مجله مد بانک لباس، در خدمتتان هستیم تا به بررسی کاربرد و نحوه پوشیدن لباس بادي زنانه و دخترانه بپردازیم و عکس جدیدترین لباسهای بادی زنانه 2022 – 1401 را به اشتراک بگذاریم.

لباس های بادی یکی از پرطرفدار ترین پوشاک فانتزی و شیک زنانه هست که بخاطر تنگ و چسبان بودنشان بدن را فریبنده و خوش استایلتر میکنند، با شلوار جین و دامن یا شلوارک لی ست می شوند. بدی زنانه بخاطر طراحی جذب و یکسره شباهت زیاد به مایو دارد و به همین خاطر بسیاری از خانم ها به آن بادی استخری می گویند.

بادی زنانه سبز ساده
بادی دو بنده سبز و شیک زنانه مجلسی
مدل لباس بادی دو تیکه زنانه
خرید کراپ و بادی فانتزی زنانه (دو تکه)
بلوز بادی آستین کوتاه یقه باز زنانه
عکس از بادی یقه هفتی v استین کوتاه

لباس بادی چیست

بادی در زبان انگلیسی به Bodysuit ترجمه میشود و در بررسی اولیه این لباس متوجه یکسره و جذب بودن آن می شوید ولی با این وجوه مشترک، کاربرد بادی زنانه متفاوت هست که بر اساس الیاف پارچه، طراحی و دوختشان در قسمت آستین و یقه متمایز است، در محیط های مختلف از آن ها استفاده کنید.

عکس از جدیدترین مدل بادی مجلسی زنانه توری 2022
انواع بادی های زنانه توری نگین دار فانتزی
لباس بادي زنانه فانتزی و سکسی بدون استین
عکس از مدل بادی قرمز رومی

جنس پارچه بادي

این لباس بر اساس جنس الیاف پارچه ساده و طرحدار برای محیط های مختلف کاربرد دارد. به عنوان مثال شامل: ساتن، حریر، سوییت، نخ پنبه، نخ کبریتی، توری، چرمی، فانریپ و مخمل در فروشگاه بانک لباس موجودند. اگر بادی ورزشی  میخواهید پس حتما پارچه لباس سوییت غواصی، فانریپ، فیلامنت یا نخی باشد.

بادی ورزشی شیک زنانه
لباس بادی زنانه اسپورت و ورزشی
لباس بادی سفید فاق بلند اسپورت
بادی فاق بلند زنانه ورزشی

بررسی انواع بادی آستین دار

بادی دخترانه از لحاظ استین یا به بلند ، سه ربع، کوتاه و حلقه ای تقسیم میشوند که از لحاظ طراحی بصورت انگشتی یا پفدار هستند.

لباس بادي زنانه استین بلند یقه هفت
مدل بلوز بادی مجلسی قرمز یقه باز
بادی بلوز زنانه مجلسی آستین دار
بولوز بادی کرمی یقه باز جنس لمه

تاپ بادی زنانه چیست

به لباس یکسره زنانه آستین حلقه ای فیت و تنگ که بوسیله قزن بین پاها بسته میشود، بادی تاپ می گویند. بادی تاپ ها معمولا جنبه اسپرت و راحتی دارند و عموما جنس شان از نخ پنبه و فانریپ است. یقه این تاپ های اسپرت معمولا گرد و هفتی است.

مدل تاپ بادی زنانه بغل باز
عکی بادی تاپ ساده و مجلسی
عکس از انواع مدل بادی زنانه ساده و کلاسیک
جدید ترین عکس مدل بادی زنانه 1401

بلوز بادی استین دار مجلسی

به لباس سرتاسری شیک با طراحی مجلسی چسبان با الیاف چرم، گیپور و آستین های بلند که با زنجیر و نگین دیزاین شده و با قلاب مابین پاها بسته شود، بلیز یا شومیز بادی گفته میشود.

عکس لباس بادی زنانه فانتزی آستین بلند طرحدار
عکس بادی مجلسی استین دار طرح فندی زنانه و دخترانه
عکس از مدل بادی شورتکی آستین دار دخترانه و زنانه
مدل بادی شلوارکی عروسکی سفید

انواع بادی مجلسی شیک

همانطور که در مطالب بالا گفته شد، این تنپوبر اساس پارچه و نوع دوخت و طراحی اش میتوان در محیط هیا متنوع پوشید. مثلا با الیاف توری و دانتل میتوان آن را بادی عروس که ظاهر فانتزی دارد و برای رابطه جنسی مناسب است، با پارچه ساتن و ابریشم نیز در دسته لباس خواب قرار میگیرد. اما با حریر و چرم و گیپور مناسب مجالس و دورهمی هاست.

عکس مدل لباس بادی دکلته مخمل قرمز
لباس بادی زنانه مجلسی قرمز بدون آستین
عکس از مدل بادی زنانه مجلسی رنگی
جدیدترین مدل بادی دو رنگ نخی 1401

بادی فانتزی زنانه و دخترانه

پارچه های کشی و جذب که عکس عروسکی یا لوگو برندهای معروف روی آنها چاپ میشود و در قالب لباس بدی دوخته میشوند را میتوان فانتزی و مناسب رده سنی نوجوانان قرار داد.

مدل بادی طرح دار فانتزی
انواع مدل بادی عروسکی دخترانه
مدل لباس بادی راحتی طرح دار
انواع بادی طرح دار چاپی آستین حلقه ای عروسکی
بادی طرحدار اسب تکشاخ فانتزی

بادی را با چی بپوشیم؟

به هیچ عنوان از اکسسوری و زیور آلات پر زرق و برق استفاده نکنید و به یک گردنبند نازک اسپرت یا مچ بند مینیمال اکتفا کنید.

بادی های زنانه چسبان و جذب هستند، سعی کنید آن را با شلوارک جین یا دامن کوتاه و شلوار لی جذب بپوشید.

برای انتخاب کفش خود را تحت فشار نگذارید، چون اگر بادی اسپرت پوشیده اید، حتما کفش ونس با آن ست کنید. اما با بادی مجلسی جحتما کفش پاشنه بلند بپوشید تا استایلتان تکمیل شود.

اگر رنگ بادی و شلوارتان یک طیف هست، میتوانید با استفاده از کمربند، این دو بخش را متمایز و بادی و ست لباستان را از سادگی خارج کنید.

افراد چاق حتما قبل خرید به راهنمای محصول مراجعه کنند تا از تناسب سایز مطمئن شوند و بادی سایز بزرگ و رنگ مشکی انتخاب کنید.

پیراهن بادی یقه رومی زنانه
بادی پیراهن نخ کبریتی مجلسی

بادی را چگونه بشوییم؟

بادي زنانه و دخترانه بخاطر فیت بودنشان خیلی بیشتر سایر البسه بوی عرق میگیرند و نیاز به شستوشوی مداوم دارند. اما باید این لباس فانتزی طوری شسته شود که الیافش آسیب نبیند. به همین علت حتما آن ها را با شامپو یا مایع لباسشویی محلول در آب سرد با دست بشویید.

بزرگ ترین عیب بادی ها یکسره بودنشان است که نمیتوان از آن ها به عنوان لباس روزمره استفاده کرد، چون بسیاری از افراد برای توالت رفتن با این لباس دچار مشکل می شوند.

مدل لباس بادی یقه ضربدری زنانه
بادی زنانه رنگ بدن

بررسی بادی یقه دار زنانه ودخترانه

یکی دیگر از نقاط تمایز این پوشاک، یقه های متنوع و فانتزی شان است. به عنوان مثال بعضی هایشان فقط یک آستین دارند که به این سبک بادی یقه رومی میگونید. اما به اینجا ختم نمیشود چون در سبک های یقه گرد، گنبدی، خشتی، سه سانتی، ضربدری، باز وی شکل، هفتی و یقه اسکی تولید میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *