مجله بانک لباس

30 مدل شلوار مام استایل و مام فیت فاق بلند زنانه

مدل شلوار جین مام استایل زنانه فاق بلند

اگر دنبال یک شلوار عالی متناسب حال و هوای مد روز و در عین حال راحت هستید که با انواع سبک استایل ست شود، در این وبلاگ با 30 مدل شلوار مام فیت و مام استایل فاق بلند زنانه و دخترانه جین، لنین و کتان رنگی که باعث جذابیت بیشتر استایلتان میشوند، آشنا میشویم:

30 مدل شلوار مام فیت و مام استایل فاق بلند زنانه

شلوار مام استایل چه تفاوتی با شلوار مام فیت دارد؟

شلوار مام فیت به خاطر ظاهر راحت و گشادشان که از مچ پاها باریک تر می شوند، معروفند. آنها معمولاً از پارچه کتان رنگی ، جین ذغالی با کیفیت تهیه می شوند و احساس سبکی و راحتی به استایلتان القا میکنند. شلوار مام فیت با کمر فاق بلند و پاچه نسبتا گشاد، بهترین ترکیب استایل شلوار راحتی زنانه شیک در تمام روز فراهم می کند.

همانطور که میدانید، شلوارهای مام استایل غالبا از جنس جین و در رنگ های زغالی، آبی روشن و یخی تهیه می‌شوند که ظاهری ساختار یافته‌تر و کلاسیک‌تر به استایلتان میدهند. شلوار مام استایل جین معمولا فاق بلند است و پاها را صاف و کمی مخروطی جلوه میدهد. شلوار مام استایل دخترانه با طراحی الهام گرفته از وینتاژ خود حس نوستالژی را به ارمغان می‌آورند و آن‌ها را در بسیاری از کمد لباس‌ها به یک عنصر اصلی تبدیل می‌کنند. شما میتوانید آن‌ها را با استایل بیرون با انواع مانتو، کت یا حتی در مهمانی و مراسمات غیررسمی و دوستانه با انواع تاپ، کراپ و شومیز ست کنید تا ظاهری شیک‌ و مدرن به ارمغان بیاورید.

عکس شلوار مام استایل لی آبی زنانه و دخترانه شیک

شلوار مام فیت و مام استایل ویژگی های متمایزی نسبت به یکدیگردارند که آنها را از سایر سبک ها متمایز می کند. تناسب زیبایی و راحتی شلوار مام فیت یکی از ویژگی های بارز آن است، در حالی که شلوام مام استایل ظاهر کلاسیک و همه کاره تری دارد. با این حال با توجه به استایل و فصل ها میتوانید از شلوار مام فیت پارچه ای، کتان رنگی برای تابستان و از مام فیت لی روشن و تیره برای فصل زمستان استفاده نمایید.

چگونه شلوار مام استایل لی روشن را با کفش ست کنیم؟

در واقع در این دو سبک شلوار آزادی عمل و راحتی را با هم ترکیب می شوند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را در دنیای مد برجسته میشود و جایگزینی با طراوت برای سبک‌های سنتی ارائه می‌دهد.

عکس از مدل شلوار مام استایل پارچه ای کتان رنگی

شلوار مام استایل و مام فیت برای چه اندامی مناسب است؟

برای تعیین سایز شلوار جین به مراحل توجه فرمایید:
  1. مشاهده جدول اندازه‌گیری: اکثر برندهای لباس جدولی از اندازه‌ها ارائه می‌دهند که اندازه‌های مختلف را برای هر سایز نشان می‌دهد. جدول اندازه‌گیری مربوط به برند را پیدا کنید و اندازه بدن خود را با اندازه‌های موجود در جدول مقایسه کنید تا سایز مناسب اندامتان را پیدا کنید.

عکس و مدل شلوار مام فیت پارچه ای کتان رنگی شیک و ارزان
  1. اندازه‌گیری کمر: از یک متر اندازه‌گیری برای اندازه‌گیری دور کمر خود استفاده کنید. این اندازه‌گیری بسیار مهم است زیرا شلوار مام فیت ومام استایل معمولاً در قسمت بالای کمر قرار می‌گیرند. اندازه کمر خود را با جدول اندازه‌گیری مقایسه کنید تا سایز کمر مناسب را پیدا کنید.

شلوار جین مام فیت رو با چی ست کنیم؟
  1. در نظر گرفتن اندازه باسن: با استفاده از متر اندازه‌گیری، قسمت بزرگ باسن خود را اندازه بگیرید. این اندازه‌گیری نیز مهم است زیرا این مدل شلوار ها معمولاً در قسمت باسن مناسبترند. اندازه باسن خود را با جدول اندازه‌گیری مقایسه کنید تا از جنبه اندازه باسن مناسب اطمینان حاصل کنید.
  2. بررسی طول پاها :mom fit و mom style در طول های مختلف پاها در دسترس هستند. پس حتما در جدول اندازه‌گیری بلندی متناسب برا برای قدتان را پیدا کنید.

مدل شلوار مام فیت پارچه ای کتان سفید کرمی زنانه با چه رنگ مانتویی ست میشود؟
  1. مطالعه نظرات مشتریان: نظرات مشتریان می‌تواند به شما اطلاعات مفیدی درباره سایز و مناسبت لباس‌های مادرانه و استایل مادرانه بدهد. به دنبال نظرات مشتریانی با شکل بدن مشابه با خودتان بگردید تا تصویر بهتری از چگونگی پوشیدن لباس‌ها داشته باشید.
چگونه سایز بندی شلوار مام فیت و مام استایل را بدانیم؟

تبدیل شلوار راسته به مام استایل

برای اینکه شلوار راسته خود را به یک شلوار مام استایل تبدیل کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

مدل شلوار مام استایل زنانه و دخترانه شیک و ارزان
  1. ابتدا شلوار جین را با استفاده از متر دقیقاً اندازه‌گیری کنید. این شامل اندازه کمر، باسن، ران و طول پا می‌شود.
  2. برای ایجاد دور کمر بالاتر، باید از قسمت بالای شلوار یک بخش را بچینید. می‌توانید با دوختن یک فلپ اضافی به قسمت بالای شلوار، دور کمر را بالاتر برده و شلوار را به مدل مام تبدیل کنید.

عکس و مدل شلوار momfit روشن زنانه و دخترانه با چه استایلی ست میشود؟
عکس و مدل شلوار مام استایل پارچه ای کتان کرم استخوانی زنانه و دخترانه

  1. برای خط کمر محکمتر، می‌توانید از یک بند کمر استفاده کنید یا با دوختن بند برای شلوار خود، خط کمر را محکم‌تر کنید و شلوار را به شکل دلخواهتان تغییر دهید.
  2. برای به دست آوردن قسمت پای شلوار محکم‌تر، می‌توانید آن را با استفاده از دوختن یک بند راسته در قسمت پای شلوار محکم‌تر کنید. این باعث می‌شود شلوار ماما دارای قسمت پایین محکم‌تر و به شکلی که به پاها شکل می‌دهد شود.
تبدیل شلوار جین راسته به مام فیت

شلوار مام استایل زنانه با چه استایلی ست میشود

شلوار مام استایل یک شلوار محبوب و چشم‌نواز است که می‌تواند با انواع استایل‌ها ست شود. این شلوارها به طور کلی دارای قدرت تطبیق بالا هستند و با تنوعی از پوشش‌ها و لباس‌ها به خوبی ست می‌شوند. در ادامه چند استایل مختلف را برای ست کردن شلوار جین مام با لباس‌ها می‌توانید مشاهده کنید:

شلوار مام استایل و مام فیت مناسب چه اندامی است؟

  1. استایل کژوال: شلوار مام فیت را با یک تی‌شرت ساده و یک جفت کفش اسپرت یا کفش‌های راحتی کژوال ست کنید. این استایل مناسب برای فعالیت‌های روزمره و تمام روزهایی است که می‌خواهید راحت و آرامش داشته باشید.
  2. استایل شیک و رسمی: با ترکیب شلوار مام فیت با یک بلوز مناسب و یک جفت کفش‌ پاشنه بلند و اکسسوری متناسب، می‌توانید استایل شیک و رسمی ایجاد کنید. این استایل برای مهمانی‌ها، مراسم رسمی و مناسبت‌های ویژه مناسب است.

مدل شلوار مام استایل جین یخی زنانه و دخترانه با چه رنگ مانتو و لباسی ست کنیم؟
  1. استایل اسپورت: شلوار مام فیت را با یک تاپ اسپورت، یک جفت کفش ورزشی و لباس‌های اسپرت ست کنید. این استایل برای فعالیت‌های ورزشی، دویدن و تمرینات بدنی مناسب است.
عکس و مدل شلوار مام فیت پارچه ای کتان سفید کمر بالونی زنانه و خترانه
  1. استایل راحتی: شلوار مام فیت را با یک تی‌شرت راحت، یک جفت صندل یا کفش‌های تمام راحت و لباس‌های راحتی ست کنید. این استایل مناسب برای تمام روزهایی است که می‌خواهید آرام و راحت باشید.
مدل شلوار مام فیت جین ذغالی دخترانه و زنانه
چه رنگ مانتو با شلوار مام فیت لی ذغالی کمر هویجی ست میشود؟
چکونه شلوار مام فیت دخترانه و زنانه مشکی را ست کنیم؟
مدل شلوار مام فیت پارچه ای کتان روشن آبی آسمانی زنانه و دخترانه
شلوار مام فیت کتان رنگی کرمی زنانه و دخترانه مناسب چه اندامی است؟
عکس و مدل شلوار جین مام فیت زاپدار زنانه و دخترانه شیک
مدل شلوار مام فیت زنانه و دخترانه شیک و خفن
شلوار مام فیت مناسب افراد چاق و توپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *