مجله بانک لباس

جدیدترین مدلهای لباس ساحلی را چطور ست کنیم؟

جدیدترین مدل ساحلی عروسکی

یکی از پر استفاده ترین پوشاک بهار و تابستان انواع مدل لباس ساحلی است که با پارچه های رنگارنگ و دلبرشان یک استایل بینظیر برای کنار دریا، مسافرت و حتی جایگرین مانتو هستند. بسیاری از دوستداران عکاسی از پیراهن ساحلی و سارافون ها بخاطر رنگ بندی شاد و گلدارشان در محیط های مهیج به عنوان سوژه عکاسی استفاده میکنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا آموزش جدیدترین مدلهای لباس ساحلی را چطور ست کنید را فرا گیرید:

ساحلی مانتویی بلند جین
انواع مدل لباس ساحلی شیک

چه اکسسوری هایی میتوان با پیراهن ساحلی ست کنیم؟

استایل های تابستانی با اکسسوری های بزرگ و منحصر بفرد زیباتر میشود، مثلا با انواع پیراهن بلند ساحلی میتوانید از گردنبند و گوشواره چوبی و مهره ای بزرگ و مینیمال استفاده کنید و به استایلتان روح ببخشید. اگر پارچه لباستان گلدار و رنگی هست، حتما از گردنبند تک رنگ و بدون زرق و برق استفاده کنید تا استایلتان شلوغ نشود. اگر بلندی لباس ساحلی تان تا بالای قوزک هست، حتما از پابندهای بافتنی رنگی استفاده کنید و با صندل و کفش پاشنه بلند ست کنید.

پیراهن ساحلی با مانتو
عکس از استایل مانتو ساحلی جدید 1401

جهت خرید آنلاین انواع لباس زنانه و دخترانه ارزان از فروشگاه بانک لباس روی مطلب کلیک کنید.

مانتو عروسکی بلند و چیندار
انواع مدل سارافون زیر مانتویی

چرا لباس ساحلی محبوب است؟

تنها دلیل محبوبیت این لباس راحتی و سبک بودن الیاف هست. این لباس مناسب افرادیست که علاقمند به لباس لش و بلند در عین حال خنک و فرم گشاد مناسب است. اگر در فصل گرما از پوشیدن لباس های روزانه احساس گرما زدگی میکنید، مانتو و پیراهن ساحلی را جایگزین دیگر لباسهایتان کنید. از این پوشاک میتوانید به عنوان پیراهن زیرمانتویی بجای لباس بیرونی استفاده کنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پوشاک بافت نخی و یکسره شان است که کل بدن را میپوشاند و جلوی اشعه های مضر خورشید که موجب آفتاب سوختگی هست را میگیرد.

انواع کدل لباس ساحلی ترک آستین بلند
عکس مدل لباس ساحلی حریر ساده و شیک

نکات انتخاب سارافون زیرمانتویی

اگر به طراحی متنوع این پوشاک دقت کرده باشید، از لحاظ یقه، آستین، کش کمر و حتی بلندی متفاوتند، شما با توجه به سلیقه خودتان باید انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که این پوشاک تنخور آزاد و گشاد دارند، به همین خاطر حتما سایز مناسب اندامتان را بپوشید. چون در غیر این صورت باعث شلختگی و شلوغی تیپ تان میشود. لباس ساحلی معمولا به دو صورت یکسره و کمر کش تولید میشود. اگر تمایل به تفکیک بالا تنه از پایین تنه دارید، حتما از مدل کمرکش استفاده و چنانچه تمایل به استایل لش و گشاد یکسره دارید، مانتو ساحلی فاقد کش تهیه کنید.

مدل لباس ساحلی عروسکی
انواع مدل پیراهن ساحلی دخترانه

لباس ساحلی رو چطور ست کنیم؟

شما به دو صورت شیک و ترند میتوانید از لباس ساحلی به عنوان استایل خاص ایده بگیرید: لباس ساحلی آستین بلند یقه گرد با ارتفاع بلند که معمولا از پارچه های ساده و بدون طرح دوخته میشوند را با ساپورت یا جوراب شلواری ست و برای تکمیل استایل از کفش کتونی یا کالج الهام بگیرید.

جدیدترین مدل ساحلی زیر مانتویی 1401
انواع مدل پیراهن زیر مانتویی بلند 2021

راهکار دیگر انتخاب زیر مانتویی حریر بلند آسیتن حلقه ایست که ترکیبش با مانتو بلند جلوبا بینظیر است، در این استایل دقت داشته باشید که اگر سارافون زیرمانتویی گلدار یا طرح دار هست، حتما از مانتو ساده و بدون طرح استفاده کن تا استایلتان شلوغ و متناقض نباشد ( این ترکیب را میتوانید بلعکس ست و از مانتو طرحدار و زیرمانتویی ساده حریر و بگیرید). همیشه به خاطر داشته باشید که زیباترین استایل متعلق به افرادیست که از رنگ های مکمل اطلاع دارند و بدین دلیل ست های چشمنواز میپوشند.

انواع مدل پیراهن ساحلی فانتزی
جدیدترین مدلهای پیراهن ساحلی بلند و شیک

پیراهن ساحلی برای چه اندامی مناسب است؟

اگر اندام چاق و توپری دارید حتما از ساحلی های تیره ساده بدون طرح استفاده کنید، چون پارچه های طرحدار باعث عریض تر جلوه دادن اندام شما میشود. نکته مهم و قابل توجه این است که رنگ تیره جذب نور بالایی دارد و بدین دلیل حتما از لباس ساحلی حریر استفاده کنید تا اندامتان کمتر در معرض گرما زدگی قرار گیرد.

انواع لباس ساحلی گلدار و فانتزی حریر
مدل پیراهن ساحلی حریر گلدار بلند

افراد لاغر هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ این لباس بلند ندارند، فقط باید به سایز متناسب با اندامتان را بخرید تا بدنتان لابه لای پارچه ها گم نشود.

لباس ساحلی حریر فانتزی سفید
انواع پیراهن ساحلی بلند و ارزان شاد گلدار

استایل ویمسیکیال چیست؟

استایل ویمسیکیال به سبک لباس های سبک و راحتی با پارچه های گلدار شاد و پر انرژی که با پوشاک رنگ های طیف خنثی و نود ترکیب میشود، میگویند. سبک ویمسیکیال یکی از سبک های پر طرفدار جهانی است که در نسخه وطنی میتوانیم انواع پیراهن های ساحلی را مثال بزنیم.

مدل لباس چین دار عروسکی کوتاه و شاد
مانتو چیندار فانتزی و عروسکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *