مجله بانک لباس

راهنمای ست کردن شومیز

عکس از بلوز آستین بلند زنانه و شوممیز مجلسی 1401

سلام خدمت همراهان مجله مد بانک لباس، در این مقاله به راهنمایی برای ست کردن شومیز و بلوز با شلوار و دامن میپردازیم. شومیزها یکی از پوشاک زنانه پرکاربرد در پوشش روزمره هستند که بر اساس رنگ، طراحی، دوخت و نوع پارچه آن ها را در موقعیت و محیط های متفاوت می پوشند.

مدل بلوز آستین بلند زنانه اسپرت و مجلسی
مدل لباس شومیز سفید استین بلند ساده و نخی
عکس از مدل بلوز سفید مجلسی زنانه
بانک لباس شومیز

قیمت شومیز و بلوز

این روزها قیمت شومیز و بلوز ها سر به فلک کشیده با خرید نادرست این پوشاک گران، آن ها را فقط برای یک شب یا یک مهمانی میپوشید و بعد از آن شمیز برای همیشه در کمد لباس خاک میخورد. پس برای انتخاب هدفمند و اقتصادی باید قصد از خرید شومیز نسبت به مهمانی ها و وقایع پیش رو بررسی و مناسب ترین را انتخاب کنید.

عکس از مدل بلوز گیپور مجلسی زنانه سفید اسیندار
جدیدترین مدلهای شومیز گیپور دانتل استین بلند سفید زنانه و دخترانه مجلسی

شومیز ها عموما آستین بلند و استایل فانتزی، مجلسی دارند که می توانید برای رنگ و لعاب بیشتر از اکسسوری های مینیمال به تیپ تان رنگ و بو دهید.

عکس از بلوز تونیک دخترانه و زنانه
مدل شومیز بلند آستین دار ساده و نخی جدید

شومیز چیست؟

شومیز در واقع همان بلوز زنانه است که  طراحی و دوخت خاص تر دارد و معمولا با دکمه و زیپ باز و بسته می شوند. این البسه استایل راحتی فانتزی یا مجلسی دارند. آن دسته بولیزهایی که مختص مهمونی و دورهمی ها است، برای رنگ و لعاب بیشتر آن ها را با پارچه حریر، گیپور، تور و پولکی می دوزند.

عکس از مدل بلوز زنانه مجلسی شیک
عکس از مدل بلوز سفید مجلسی زنانه

شومیزهای راحتی که برای مصرف روزانه طراحی میشوند از پارچه نخی، شانتون، ابروبادی و الیاف خنک و سبک دوخته میشود.

زیباترین بلوز زنانه استین بلند نخی 1401
مدل بلوز شومیز زنانه و دخترانه

 با شومیز سفید چی ست میشه؟

لباس سفید همیشه ترند هست و هیچگاه از مد نمی افتد، شومیز سفید ساده یکی از پوشاک اساسی است که باید هر دختر توی کمد لباسش داشته باشد. چون به راحتی با تمام لباس ها بدون محدودیت ست می شود.

مدل تونیک بلند و اسپرت
عکس از مدل لباس شومیز دخترانه و زنانه

چطور شومیز و شلوارک رو با هم ست کنیم؟

اگر بدنبال استایل اسپرت و شیک دخترانه  در عین حال غیر رسمی برای مهمانی و دورهمی ها هستید پیشنهاد میکنم شومیز ساده را با شلوارک مجلسی گشاد که از لحاظ تناژ رنگ همخوانی داشته باشند را با کفش اسنیکرز یا کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید.

شومیز بلند زنانه و دخترانه مجلسی

شومیزهای بلند یکی از پر فروش ترین البسه هستند و دلیل آن استفاده پررکاربرد این لباس بجای مانتو و تونیک است. اما بعضی افراد تمایل به پوشیدن شومیز پوشیده بلند و آستین دار در مهمانی ها و مجالس دارند که بهترین گزینه شومیز بلند استین دار است.

مدل لباس گیپور مجلسی و بلند زنانه و دخترانه سفید
مدل شومیز بلند مجلسی گیپور و تور دار سفید اسپرت
مدل بلیز زنانه استین بلند با پارچه حریر
جدیدترین شومیز حریر استین دار 2022

یکی از خصوصیات شومیز زنانه بلند شباهتشان به مانتو تونیکی است. پس در انتخاب درست این لباس کوشا باشید تا بتوانید در محیط های مختلف از آن بهره ببرید.

برای رنگ و لعاب دادن به این سبک لباس، شما مجاز به استفاده زیورالات استیل و طلایی ظریف هستید. چنانچه استایل لش زده اید و بلوز بلند و گشاد است، میتوانید کمربند روی لباس ببندید و ظاهر را تغییر دهید.

مانتو تونیکی سفید دخترانه اسپرت
مدل شومیز شیک سفید و بلند

شومیز بزرگ سایز

اگر از دسته افراد چاق و بزرگ سایز هستید و مد نظرتان بولوز شیک و مجلسی است که اندام را زیباتر جلوه دهد، بشما شومیز اورسایز بلند نخی را پیشنهاد میکنم تا در کنار خوش پوشی، راحتی و آزادی عمل نیز تجربه کنید. اگر قصد استفاده شومیز در محیط عمومی دارید، شومیز ساده و بدون دیزاین نگین و پولک انتخاب کنید تا در محیط عمومی شیک و امروزی بنظر برسید.

شومیز بلند سایز بزرگ عموما بلند و جلو بسته، یا بوسیله دکمه دیزاین شده اند. اگر به استایل کژال و مدل لباس نخی و راحتی علاقه مندید، حتما مدل جلوباز انتخاب و زیر آن تیشرت لانگ رنگ تیره بپوشید تا لاغر تر جلوه کنید.

مدل شومیز یقه بسته استین بلند مجلسی شیک و جدید
انواع مدل لباس لش و بلوز سایز بزرگ مجلسی

ست شومیز و سارافون

سارافون، لباس کژوال و شبیه مانتو اما آستین حلقه ای است که معمولا را پیرهن آستین بلند زیر آن پوشیده میشود. اگر تیپ اسپرت و دخترانه مد نظر دارید، پیشنهاد من ترکسی سارافون سفید و شومیز سفید نخی ساده به همراه کفش ورزشی تک رنگ است.

مدل شومیز نخی سفید آستین پف دار
مدل شومیز بلند زنانه آستین پفی

ترکیب شومیز و دامن

ست شومیز و دامن کوتاه و تنگ یکی از استایل و تیپ های دخترانه شیک و اسپرت هست. اما بخاطر داشته باشید که این استایل رسمی و نیمه رسمی است. عموما با ست بلوز آستین کوتاه زنانه مجلسی و دامن تنگ بالا زانو و کفش پاشنه بلند ترکیب برنده است.

عکس از مدل شومیز آستین پف مروارید دار
مدل بلور مجلسی خاکستری شیک آستین دار

تیپ شومیز سفید با کت

ست شومیز با کت و شلوار یک استایل رسمی و جذاب محسوب میشود. اگر قصد دارید تیپ ساده و اسپرت بزنید، پیشنهاد میکنم از شومیز ساده رنگ سفید یقه دار استفاده کنید. در این ست لباس به هیچ عنوان دکمه کت را نبندید و بگذارید بلوز سفید خود نمایی کند.

عکس از ست شومیز سفید با کت زنانه شیک
عکس از بلوزهای شیک زنانه

استایل شومیز و شلوار جین

شومیز و شلوار جین سبک لباس راحتی کژوال محسوب می شود. این تیم اسپرت دخترانه با کفش کتانی تکمیل میشود.

روش ست کردن شومیز سفید زیرمانتویی با شلوار جین
چگونه بلوز سفید زیر مانتویی را با شلوار جین ست کنیم

شومیز زیر مانتویی

خانم های خوش سلیقه زیر مانتو جلو باز شومیز و تی شرت می پوشند. نوع پارچه این استایل ترجیها نخ یا حریر ساده و بدون طرح باشد. برای انتخاب رنگ بایستی نسبت به تناژ مانتو، زیرمانتویی انتخاب کنید.

شما به عنوان یک فرد خوش پوش، حتما چند مدل شومیز، بلوز و پیراهن با سبک های مختلف در کمد لباس داشته باشید تا در مواقع ضروری آن ها را با بقیه پوشاک ترکیب کنید و استایل خود را بسازید.

مدل شومیز زنانه بلند و ساده نخی
مدل بلوز زنانه شیک ارزان و قیمت مناسب

اموزس بستن گره شومیز

یکی از ترفند های استایل اسپرت جذاب و خفن این هست که در فصل گرما، وقتی نیمتنه، تاپ یا تیشرت میپوشید، میتوانید در کنار آن ها شومیز نخی یا حریر انداخته و بجای بستن دکمه های بلیز،  پایین آن را گره بزنید. استایل تابستانی شومیز گره زده با شلوار جین جذب و بگی بسیار جذاب و ترند 2022 است.

چگونه بلوز و شومیز را با بقیه لباس ها ست کنیم؟
راهنمای ست کردن شومیز دخترانه و زنانه

برای تکمیل این استایل روزانه و اسپورت میتوانید از گردنبند یا گوشواره مینیمال که رنگ براق نداشته باشد استفاده و تیپ اسپرت دخترانه تان را تکمیل کنید.

جهت مشاهده عکس از انواع مدل شومیز، بلوز و پیراهن زنانه و دخترانه در بانک لباس، روی متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *