مجله بانک لباس

عکس جدیدترین مدل های شومیز حریر مجلسی زنانه 2022

جدیدترین مدلهای شومیز مجلسی زنانه و دخترانه 1401

سلام به همراهان عزیز بانک لباس در خدمت شما هستیم تا به بررسی جدیدترین مدل های شومیز حریر مجلسی زنانه 2022 در رنگ بندی و طراحی مختلف بپردازیم، پارچه حریر بخاطر سبک و ظریف بودنش یکی از الیاف پرکاربرد در صنعت مد است. طراحان لباس این پارچه را مناسب دوختن انواع مدل شومیز حریر مجلسی میدانند. شومیز حریر بخاطر حفظ استایل رسمی اش، معمولا آستین بلند طراحی می شود و در صورتی که آستین بلیز حذف شود، به تیپ نیمه رسمی و راحتی تبدیل می شود.

مدل بلوز آستین بلند زنانه پفدار و تک رنگ
مدل شومیز نخی استیندار جلو دکمه ساده و شیک

اگر استایل مجلسی بلوز حریر استین دار انتخاب شماست، پس حتما با کیف دستی مینیمال و کفش تخت یا پاشنه بلند استایل تان را کامل کنید.

مدل بلوز گیپور آستین دار ساده و سفید زنانه
مدل شومیز خامه دوزی سفید آستین پفی جدید 2022 زنانه

چه اکسسوری و زیور آلاتی با شومیز میتوان ست کرد.

میتوانید برای جلوه بیشتر تیپ مهمانی از گردن بند، گوشواره و دستبند ظریف و شیک رنگ استیل و طلایی یا از مهره چوبی رنگارنگ آفریقایی بهره ببرید.

مدل لباس مجلسی شیک 1401
مدل لباس چرم مجلسی ساده و اروپایی

اگر جلب توجه دیگران به زیورالاتتان برای شما حائذ اهمیت است، پس از سنگ های زینتی بزرگ برای گردنبند ، گوشواره و دستنبد استفاده کنید تا بهتر دیده شوید اما حتما به تناژ رنگ اکسسوری ها با پارچه لباس دقت کنید تا تداخل و ناهنماهنگی از لحاظ رنگ نداشته باشند.

عکس از انواع مدل لباس شومیز زنانه و دخترانه جدید 1401
مدلهای جدید بلوز و شومیز شیک و پوشیده زنانه و دخترانه

بررسی شومیز سفید حریر

بلوز و پیراهن سفید بخاطر رنگ خنثی و بینظیرش، باید هر دختر خوش پوش در کمد لباس داشته باشد تا بتواند در استایل روزانه اش آن را با هر رنگ بدون محدودیت ست و از تمایز رنگ سفید لذت ببرد. تنها دردسر پارچه سفید، سریع کثیف شدنشان است وگرنه بهترین انتخاب برای ترکیب در تیپ اسپرت و راحتی دخترانه و زنانه میباشد.

مدل شومیز سفید حریر آستین بلند و شیک زنانه
بلوز آستین بلند زنانه سفید و ساده

شومیز حریر سفید ساده به هر رنگ پوست می نشیند و هیچ محدودیت برای انواع رنگ پوست ندارد. اما در صورتی که پوست شما سبزه است و حس میکنید این رنگ پوست شما را تیره تر جلوه می دهد، میتوانید از ست شومیز و کت با رنگ گرم تر و متناسب تر پوستتان بپوشید.

عکس شومیز حریر سفید ساده آستین پفی
مدل بلوز سفید ساده استیندار و یقه بسته زنانه شیک و ارزان

بلوز سفید از لحاظ استایل با تمام تیپ ها ترکیب میشود، به همین دلیل بر اساس موقعیت و محیط میتوانید آن را با شلوار جین، شلوار بگی ، شلوار مازراتی و حتی شلور پارچه ای رنگی بپوشید انواع کفش را متناسب با استایلتان بپوشید.

بلوز گیپور مجلسی زنانه
عکس جدیدترین مدل های شومیز حریر مجلسی زنانه 2022

تاریخچه پارچه حریر

پارچه حریر از چمله الیاف پر کاربرد بلوز، شومیز، تاپ و پیراهن های راحتی و مجلسی است. اگر شما ترند شدن هر ساله لباس و رنگ ها برایتان مهم نباشد، اما حتما لباس حریر در کمد لباس دارید. این پارچه هیچگاه از مد نمی افتند و با رنگ بندی و طرح های مختلف در سراسر جهان در صنعت مد و فشن بفروش میرشد.

مدل بلوز گیپور مجلسی زنانه
لباس گیپور مجلسی ساده و شیک زنانه

کشور چین خود را به عنوان اولین تولید کننده پارچه حریر به جهان معرفی کرده اما این صحت ندارد، زیرا پنجاه دهه قبل از میلاد مسیح، مردم هند از این پارچه خنک و ظریف ساری های رنگارنگ میدوختند و بعد با گذر زمان در کشورهای دیگر از حریر برای تولیدهای امروزی استفاده شد.

دلیل جذابیت این پارچه خنک  و نازک بودنشان است که برای فصل تابستان بسیار ترند و پرکاربرد است.

مدل بلوز حریر سفید زنانه آستین دار
مدل بلوز ساتن مجلسی آستین پفی

انواع مدل یقه شومیز

همه شومیزها با هر سبک و رنگ، از لحاظ طراحی یقه خاص هستند، که شامل یقه گرد، باز ، قایقی، یقه پیراهنی ، یقه بسته (اسکی) میباشند. انتخاب هر یک از سبک ها بسته به سلیقه شما و محیط مهمانی دارد و این یک عمر کاملا شخصی است.

مدل بلوز زنانه مجلسی شیک
انواع بلوزهای شیک و حریر زنانه

اما اگر بدنبال یقه های پر طرفدار هستید، شومیز یقه هفت ، یقه پیراهنی و بسته ترند 2022 -1401 هستند.

انواع مدل شومیز مشکی

لباس مشکی یکی از رنگ های مورد علاقه ما ایرانی هاست، یکی دو دهه قبل در ایران عموم مردم با لباس های رنگ تیره در جامعه حاضر میشدند و باور داشتند که این رنگ با وقار و شیک است. اما از نگاه دیگر لباس مشکی باعث لاغر جلوه دادن اندام میشود و به برای هر رنگ پوست مناسب است و به هیچ عنوان حتی پوست گندمی و سبزه را تیره تر جلوه نمی دهد، این رنگ به هیچ عنوان لکه و چرک های روی لباس را نشان نمیدهد.

مدل شومیز مشکلی مجلسی آستین پفی
انواع مدل بلوز زنانه مشکی کرپ حریر زنانه مجلسی

شومیز حریر مشکی یک مدل لباس مجلسی شیک و پر طرفدار بین خانم هاست و با انتخاب این لباس یعنی شما تیپ و استایلتان رسمی و مجلسی است. جهت تکمیل این لباس میتوانید از دامن تنگ کوتاه یا بلند ، شلوار جین تنگ یا بگی بپوشید و در نهایت آن را با کفش چرم پاشنه دار ست کنید.

مدل لباس شومیز مجلسی مشکی شیک و جلو بسته
مدل بولیز مشکی مجلسی شیک دکمه دار زنانه

مدل شومیز سایز بزرگ

بلوز  سایز بزرگ یکی از محبوب ترین پوشاک زنان و دختران چاق است. توصیه می کنم از شومیز حریر اور سایز استفاده کنید تا بواسطه نازک و خنک بودنشان احساس راحتی و آزادی عمل داشته باشید. پس اگر درشت اندام هستید و خواهان لباس سایز بزرگ شیک و ارزان هستید، حتما از شومیز و بلوز های بزرگ سایز استفاده کنید و زیبایی اندامتان را تضمین کنید.

عکس پیراهن زنانه شیک سایز بزرگ
پیراهن بلند بزرگ سایز مجلسی

همانطور که در مطالب بالا گفته شد یکی از راه های لاغر جلوه دادن اندام، انتخاب شومیز تیره است، اما این تنها انتخاب نیست و اگر شما از بلوز ، تونیک و شومیز رنگ روشن خوشتان می آید، کافیست انواع مدل لباس با طرح های راه راه با خطوط عمودی و گشاد استفاده کنید.

مدل بلوز مجلسی سایز بزرگ نخی
شومیز نخی لش و خنک زنانه

به هیچ عنوان از اندام چاق و درشتتان خجالت زده نشوید و جسورانه از انتخاب لباستان لذت ببرید، در سال 2017 میلادی تحول عظیم در صنعت مد و فشن جهان بوجود آمد و طراحان مد و صاحبان برندهای پوشاک تصمیم گرفتند بجای تمرکز روی بدن مدل های لاغر و استخوانی، از اندام های تو پر تر یا نسبتا چاق که ظاهر واقعی تر دارد، استفاده کنند. پس با خیال آسوده با هر رنگ پوست و هر سایز اندامی که دارید خجالت را کنار بگذارید و به خودتان اهمیت بدهید و جسورانه انواع لباس را امتحان کنید.

عکس از شومیز یقه پیراهنی گلدار
مدل بلوز گلدار مجلسی یقه پیراهنی زنانه شیک

قصد از نگارش این مقاله، معرفی انواع بلوز و شومیز به شما عزیزان است تا بهتر با آن ها را بشناسید تا بتوانید برای مهمانی و دورهمی هایتان بهترین انتخاب را در ساختن تیپ و استایلان داشته باشید.

مدل لباس لش مجلسی زنانه
شومیز گشاد و چلو بسته زنانه

مدل شومیز زنانه گلدار

همیشه طرح ها و سبک های شلوغ پارچه های لباس طرفداران خاص خودشان را دارند و با پوشیدنش حس شادی و نشاط را بهخود و دیگران هدیه می دهند، لباس گلدار بابت طرح و رنگ گرم معمولا مناسب فصل بهار و تابستان است. اگر شما هم میخواهید با سبک و استایل لباس پوشیدنتان شادی ، شور، نشاط و سرزندگی را به خود و دیگران انتقال دهید، پیشنهاد میکنم حتما از شومیز گل دار حریر زنانه استفاده کنید.

جدید ترین مدل شومیز زنانه گلدار حریر
مدل بلوز زنانه شیک و جدید گلدار

اگر شما هم میخواهید انرژی مثبت را در محیط افزایش دهید، حتما مدلهای متنوع بلوز و شومیز حریر گلدار در کمد لباس داشته باشید.

مدل شومیز گلدار ارزان
مدل شومیز ارزان اینترنتی بلند و گلدار

پیراهن گلدار برگرفته از پوشاک اجداد هستند که با پوشیدن لباس های سرهمی شاد و گلدار، احساس شور و شادی می کردند، جالب است بدانید این طرح بینظیر در هیچ یک از کشور های مدرن از مد نیوفتاده و در بازارهای جهانی انواع پوشاک گل گلی با تنوع بالا بفروش میرسد.

عکس بلوز مجلسی زنانه شیک گلدار نخی
بلوز آستین کوتاه زنانه مجلسی گل دار

 چه سبک زیورالات برای بلوز گل گلی مناسب است؟

عزیزان اگر دقت به پارچه های گلدار کنید، متوجه شلوغی و تراکم طرح روی پارچه میشوید. پس با زیور الات و اکسسوی ساده و مینیمال استایلتان را جلا دهید. و از استفاده زیور الات درشت و شلوغ خوداری کنید تا زیورالاتتان با نقش و طرح پارچه قاطی نشود.

مدل پیراهن گیپور مجلسی و شیک
مدل پیراهن خامه دوزی سفید آستین بلند

شومیز گلدار مجلسی را چگونه کنیم؟

برای ست شومیز گلدار میتوانید از شلوار پارچه ای یا جین و دامن بلند کلوش استفاده کنید و برای اینکه استایل مجلسی و رسمی بنظر بیاید حتما کفش پاشنه بلند چرم و کیف دستی همرنگ بپوشید.

مانتو تونیکی گلدار
مدل بلوز تونیک گلدار زنانه

چند نکته که باید قبل پوشیدن شومیز حریر بدانید

همانطورکه گفته شد بولوز حریر بخاط شیک و خاص بودنش، خیلی مورد توجه خانم های خوش پوش است و برای تیپ زدن با شومیز هیچ محدودیتی از لحاظ سبک و جنس شلوار یا دامن نیست.

مدل یقه شومیز جلو بسته سفید آستیندار زنانه و دخترانه
تیشزت مجلسی دخترانه شیک با شلوار جین

شومیز به دو دسته جلو باز که دکمه دارند و معمولاه یقه پیراهنی هستند و در صورتی که بخواهید روی شومیز تک نگ و ساده تان کراوات یا پاپیون ببندید باید همین سبک را انتخاب کنید.

بلوز کیمونو سفید آستین دار زنانه
مدل بلوز سفید زنانه

در نهایت شمیز جلو بسته که دیگر دکمه ای در کار نیست و از یقه های متنوع تری بهره برده، در کل قد شومیز تا کمر و بعضی تا روی باسن است و در صورتی که با قد شومیز مشکل داشتید، میتوانید انتهای لباس را داخل شلوار یا دامنتان کنید.

مدل بولوز زیر مانتویی سفید

گاهی برای خاص تر جلوه دادن سبک لباس مجلسی ساده و تک رنگ، روی آن با پارچه تور، گیپور را با نگین و پولک دیزاین می کنند تا ظاهر فانتزی پیدا کند.

عکس مدل شومیز زنانه آستین دار پولکی پوشیده و ارزان
مدلهای بلوز پولک دار آستین بلند زنانه مجلسی سفید

انواع مدل شومیز تاپ و آستین دار

شومیز تاپی یکی از ترندهای فصل تابستانند که که استایل اسپرت و غیر رسمی دارند. در صورت تمایل برای استفاده از شومیز آستین کوتاه و تاپ حریر، استایلتان را شیک و اسپورت کنید.

انواع بلوز زنانه اسپرت و مجلسی جدید 1401
مدل شومیز جدید 1401 شیک و ارزان قیمت
لباس ست لش سفید دخترانه
لباس شومیز به انگلیسی چی میشه؟

کلمه شومیز از کلمه فرانسوی Chemise که به معنی انواع مختلف تیشرت بوده، مشتق شده است که بعدا در زبان انگلیسی معنای مستقلی برای خود یافته و به تیشرت های نسبتا بلندی که به عنوان لباس راحتی یا بخشی از پوشش زیرین استفاده می شود. در ایران شومیز معنای نسبتا متفاوتی دارد و بیشتر جنبه اسپرت و مهمونی دارد.

معنی شومیز حریر به انگلیسی چی میشه
Chemise معنی پیراهن شومیز به انگلیسی است

جهت مشاهده انواع مدل بلوز و شومیز زنانه به فروشگاه بانک لباس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *