مجله بانک لباس

آموزش شست و شو لباس ورزشی

فروشگاه لباس ورزشی زنانه

سلام بر همراهان عزیز سایت بانک لباس، در مقاله امروز به آموزش شست و شو لباس ورزشی و انواع لباس اسپرت می پردازیم که یکی از مهم ترین نکات حین ورزش، مراقبت از لباس اسپرت ورزشی است.

لباس اسپرت ورزشی تنوع زیادی دارد که از گرمکن و بادگیر و مانتو ورزشي دخترانه گرفته تا شلوار جاگر و اسلش و ساپورت و لگ ورزشی زنانه و همچنین کلاه نقابدار و دستکش ورزشی و انواع ست ورزشی زنانه و دخترانه که در ادامه مطلب خواهیم پرداخت.

بد نیست بدانید که اگر با مرغوب ترین شوینده لباس اسپرت ورزشی ها را بشویید، باز هم از عمر البسه کاسته اید. اما برای کنترل بهتر شست و شو پوشاک ورزشی را از لحاظ جنس و رنگ جدا کنید و به تفکیک بشویید.

خرید لباس ورزشی زنانه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی لباس اسپرت

 نحوه صاف کردن لباس اسپرت ورزشی زنانه و دخترانه

انواع لباس ورزشی اسپرت دخترانه جنس فلامنت یا پلاستیکی دارند و به همین دلیل سعی کنید بعد از شستن البسه را محکم بتکانید تا صاف شود و اگر نیاز به صاف کردن مضاعف داشت، یک جسم سنگین و صاف روی لباس اسپرت تان قرار دهید، اما به دلیل پلی استر و فلامنت بودن پارچه شان، به هبچ عنوان اتو را مستقیم رویشان قرار ندهید و اگر حس کردید نیاز به اتو است، حتما روی پوشاک یک پارچه نخی بیندازید و روی پارچه اتو بکشید تا از گرم شدن پارچه نخی، لباس باشگاه بدنسازی زنانه شما هم اتو شود.

فروشگاه اینترنتی لباس اسپرت
فروشگاه اینترنتی لباس ورزشی

پس از تمرین ست ورزشی تان را بشویید

همیشه بعد از تمرین بدنسازی یا باشگاهی حتی با یک پیاده روی ساده، البسه خیس عرق می شوند، در چنین شرایطی اجازه دهید ست ورزشی در هوای آزاد خشک شود و به هیچ عنوان آن ها را در ساک ورزشی رها نکنید چون بوی نامطبوعش دوبرابر می شود و بدلیل مرطوب بودن مستعد رشدد قارچ ها و باکتری ها می شود و میتواند ناراحتی های پوستی برای شما ایجاد کند.

معمولا لباس باشگاه زنانه و دخترانه نسبت به مردانه لخت تر است و بدن شان به محیط آلوده دستگاه های بدنسازی و هوازی برخورد داشته، پس بدن و ست ورزشی آلوده هستند، پس نباید لباس های آلوده را روی تخت و مبل انداخت و همچنین قرار دادن لباس بد بو کنار مابقی لباسها، آن ها را هم بد بو میکند. سریعا بعد ورزش دوش بگیرید و لباس ورزش را هم بشویید.

به هیچ عنوان کفش اسپرت را در لباسشویی نشویید، چون استحکام و فرم و لژ کفش از بین می رود.

ست ورزشی زنانه
لباس اسپرت دخترانه

چطور لباس ورزشی مرغوب و با کیفیتی داشته باشیم؟

برای داشتن لباس ورزشي باکیفیت و مرغوب همیشه از مایع لباسشویی استفاده کنید، و استفاده از پودر لباسشویی را ممنوع کنید چون باعث بور شدن و سفیدک شدن لباس ها میشود اما مایع لباسشویی لباس اسپرتتان را تمیزتر میشوید و با کیفیت بیشتر تحویلتان میدهد.

در مصرف نرم کننده لباس زیاده روی نکنید چون مانع تمیز شدن لباس میشود.

پس از خروج لباس ست ورزشی آن ها را نچلانید چون پارچه خیس است و آسیب میبیند، همچنین در مجاورت نور مستقیم قرار ندهید زیرا باعث بور شدن لباس می شود.

آموزش شست و شو لباس ورزشی
سایت خرید لباس ورشی

جهت خرید آنلاین لباس ست ورزشی زنانه و دخترانه و اطلاع قیمت از پوشاک ورزشی روی مطلب کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “آموزش شست و شو لباس ورزشی

  1. راضیه عزیزی گفت:

    شما می‌توانید انواع لباس‌های ورزشی با کیفیت و متنوع را در این سایت پیدا کنید. از بلوزها، پانچوها، شلوارها تا کفش‌های ورزشی، همه در این سایت عالی موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *