مجله بانک لباس

انواع مدل شلوار لگ و لگینگ زنانه و دخترانه

شلوار ورزشی دخترانه

درود فراوان خدمت همراهان بانک لباس شیراز، مقاله امروز مربوط به انواع مدل لگ و لگینگ زنانه و دخترانه هست و کاربرد انواع مدل لگینگ ورزشی از نظر پارچه و قیمت و شباهت بین لگ و ساپورت را میخوانیم، پس با ما همراه باشید.

مدل شلوار ورزشی زنانه
مدل شلوار لگ زنانه

لگ ورزشی چیست؟

لگ ورزشی همان سبک جدید شلوار ورزشی هست که بخاطر ارتفاع و بلندی شلوار که از زیر سینه تا مچ را میپوشاند ، کشسانی بالا و ضخامت بینظیرش بین ورزشکاران زن و مرد محبوبیت قابل توجه ای دارد. جنس این شلوار لگ دار ها عموما از پلی استر ، پنبه ، لاکرا و اسپندکس هست.

لگ و لگینگ ورزشی زنانه و دخترانه
لگ ورزشی

تفاوت شلوار لگ و ساپورت زنانه چیست؟

  1. لگ ورزشی از قدرت کشسانی اس سه برابر شلوار ساپورت است و با انسجام بافت پارچه های با کیفیت و خاص شلوارلگ باعث شیک تر و خوش استایل تر شدن ناحیه شکم و پاها می شود.
  2. – کش کمر همه ساپورت های زنانه از زیر ناف شروع و عموما تا بالای غوزک پا تمام می شوند و بخاطر جنس پارچه سبک و نرم اش به بدن فرم شیک و اسپورت نمیدهد، اما لگینگ ورزشی تمام این نواقص را پوشش می دهد.
  3. -عموما لباس ساپورت زنانه ماهیت تنگ و بدن نما دارد، ولی همه لگ ورزشی زنانه و مردانه بصورت نامحسوس در بدن گشاد هستند و به هیچ عنوان بدن نما نیستند.
  4. کش بکار رفته در قسمت کمر شلوار لگینگ پهن و محکم هست و مانند گن عمل کرده و باعث میشود کمر و پهلو باریک تر جلوه کند، اما در ساپورت اینگونه نیست.
  5. شلوار لگ ها ، فاق بلند و مقاومی دارند که این ویژگی باعث میشود مانند ساپورت ها و شلوار ورزشی های دیگر درزشان باز یا پاره نشوند.
لگ زنانه رانینگ
شلوار لگ دار

آیا لگینگ های ورزشی را باید در فصل خاص پوشید؟

خیر، لگینگ ها چهار فصل هستند، ولی میتوانید برای فصل بهار و تابستان از لگ نخی و در فصل پاییز و زمستان هم با پوشیدن لگ های پنبه ای، پاهایتان را گرم کنید.

این روزها همه از شلوار لگ زنانه و مردانه بخاطر کیفیت بالا در تنوع رنگ و طرح از محبوب ترین لباس های باشگاه و پیاده روی محسوب می شوند.

شلوار لگینگ زنانه
لگ ورزشی زنانه

شلوار واید لگ چیست؟

شلوار لگ یا لگینگ سرتاسر چسبان و فیت تن هستند، ما به دسته شلوارهایی که از ناحیه باسن تنگ و چسبان و در قسمت ران ها و ساق پا آزاد و گشاد هستند شلوار واید لگ می گویند. وایدلگ ها عموما جنس کلفت و با کمربند روی کمر فیکس می شوند

شلوار وایدلگ پارچه ای
شلوار واید لگ بگ زنانه
لگ ورزشی زنانه
مدل شلوار لگ
شلوار ورزشی زنانه
لگ ورزشی زنانه شاین
مدل لگ زنانه رانینگ

جهت مشاهده انواع مدل لگ ، ساپورت و شلوار ورزشی زنانه و دخترانه ارزان و شیک روی مطلب کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *