مجله بانک لباس

راهنمای خرید تیشرت دخترانه و زنانه

انواع تی شرت ، تکپوش ، بلوز و شومیز زنانه و دخترانه ارزان و شیک در banke lebas

همراهان فروشگاه بانک لباس سلام، امروز درخدمت شما عزیزانیم تا به بررسی انواع تیشرت دخترانه و زنانه اسپرت ، مجلسی ، راحتی و ورزشی بر اساس استایل و رنگ و تاریخچه آن بررسی کنیم. پس با banke lebas همراه باشید.

مدل تی شرت بلند طرحدار  دخترانه
تیشرت لش و لانگ دخترانه آستین کوتاه طرح دار
انواع مدل تیشرت دخترانه اسپرت و شیک
مدل تی شرت زنانه اسپرت ورزشی شیک

تاریخچه تیشرت

بد نیست قبل از شروع مطلب به بررسی تاریخچه تی شرت بپردازیم و اصلا ببینیم چگونه سر از عرصه مد جهانی درآورد!! در ابتدا تیشرت ها جایگزین لباس زیر بودند و در پایان قرن نوزدهم ارتش آمریکا از تیشرت به عنوان لباس زیر ارتش نیرو دریایی استفاده کرد، پس از آن کارگران و کشاورزان آمریکایی برای اینکه بتوانند زیر آفتاب سوزان کار کنند، لباسهایشان را نصف میکردند تا گرما زده نشوند.

نقطه اوج دیگر این تک پوش مربوط به بازیگر معروف مارلون براند می شود که در اوایل قرن بیست با تیشرت بدون طرح و ساده اش جلوی دوربین آمد و مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

در ابتدا قصد از انتخاب تی شرت برای راحت و آزادی عمل آن است ولی نکات مهم و مفید را قبل خرید تیشرت دخترانه و زنانه بررسی کنید.

مدل تیشرت شیک و زیبا اسپرت
تی شرت های ساده خاص
تیشیرت زنانه سایز بزرگ
تی شرت سفید ساده استین کوتاه زنانه
  • اگر ضخامت و بدن نما نبودن تیشرت برایتان حائذ اهمیت است، حتما به سنگین بودن پارچه و عدم عبور نور آن را جلوی نور لامپ و خورشید بررسی کنید و مطمئن شوید تک پوش نازک و بدن نما نیست.
  • به ظرافت دوخت در قسمت یقه و در آستین ها و لبه های پایین تیشرت دقت کنید تا جدا از بدنتان قرار نگیرد.
عکس تیشرت دخترانه طرح دار
تیشرت نخ و پنبه آستین کوتاه خونگی و راحتی
  • حتما به قسمت دوخت جلوی سینه ، زیر بغل ها و پشت کمر دقت کنید که دچار چروک و کوتاه شدن طول لباس حین حرکت نشوید.
  • اگر پارچه تیشرت طرح دار است، پس دقت کنید که طرح روی تیشرت روی سر شانه و محل اتصال یقه لباس، قرینه باشد تا تک پوشتان ظاهر شکیل تری داشته باشد.
تیشرت سفید ساده زنانه
مدل تیشرت دخترانه فانتزی و سفید

کدام مدل تیشرت زنانه مناسب اندام شما است؟

تی شرت از البسه پر طرفدار بوده که حداقل دو الی سه تا از آن را همه در کمد لباسشان دارند. تیشرت ها انواع مختلف از لحاظ طراحی و دوخت دارند و بر همین اساس هر مدام مناسب فصل و اندام مخصوص خودش است، پس برای شناخت انواع مدل تی شرت زنانه شیک که متناسب فرم اندامتان باشد ادامه مطلب را بخوانید :

افرادی که اندام کوچک و نحیف دارنداگر اندامتان کوچک و لاغر هست، توصیه میکنم از پارچه سبک و نازک استفاده کنید و حدالمکان پایین تیشرت را گره بزنید تا بدنتان رنجور نشود،
اگر سینه هایتان کوچک هستسی شرت جیب دار بپوشید ، با این ترفند به سینه هایتان جلوه بزرگتر میدهدید.
در صورتی که فرم بدنتان ساعت شنی هست بسیار خوش شانس هستید زیرا یکی از شیک ترین استایل های اندام را دارید و همیشه تیشرت و تک پوش زنانه جذب و تنگ بپوشید تا اندامتان بخوبی تفکیک شود
اگر شانه هایان کوچک هستاز بلوز و تیشرت و حتی شومیز یقه گرد استفاده کنید تا ترقوه هایتان را بپوشاند و بالا تنه خود را توپر تر جلوه دهید
کسانی که فرم بدنشان سیبی هستحتما تیشرت لانگ یا همان پیراهن تیشرت بلند که تا بالای زانو را میپوشاند، بپوشید و دقت داشته باشید قسمت کمر و باسن تی شرت لانک، گشاد و آزاد بایستد.
اگر سینه های بزرگ و پر حجم دارید حتما بلوز ، شومیز و تکپوش یقه هفت بپوشید، با این ترفند توجه عموم را به پایین تنه تان جلب می کنید.

مدل تیشرت مجلسی دخترانه شیک
تک پوش و بلوز و تیشرت زنانه مجلسی

روش تا کردن تی شرت

تیشرت ها با تمام راحتی و لطافتی که دارند، اما اگر خوب نگهداری نشوند الیاف و بافتشان آسیب میبیند. به عنوان مثال هیچگاه تک پوش و بلوز هایتان را با پودر لباسشویی نشویید و حتما از شامپو و یا مایع لباس شویی استفاده کنید تا الیاف عمر بیشتر کنند و بور نشوند. نکته دیگر میتوان به روش تا زدن تیشرت اشاره کرد که بسیار مهم است چون با مچاله کردن یا تای اشتباه الیاف پارچه از فرم خارج میشود.

ابتدا تیشرت را روی سطح صاف پهن کنید و تا نیمه آن را تا بزنید و سپسس آستین ها را روی تیشرت تا نیمه بخوابانید، ای روش از ساده ترین متد نظم دادن به تیشرتها در کمد لباس و چمدان است.

انواع یقه تیشرت

تیشرت یقه V تیشرت یقه وی یا هفت مناسب تمام استایل و اندام میباشد اما زیاد از حد دکمه هایش را باز نگذارید
تی شرت یقه گردیقه گرد گردنتان را کوتاه تر و سینه هایتان را درشت و برجسته تر از حد معمول نشانم می دهد.
تیشرت یقه قایقیاگر لاغر هستید و ترقوه هایتان بیرون زده و میخواهید بدنتان پرتر نشان دهد، به هیچ عنوان این سبک یقه را نپوشید. این سبک یقه برای افرادیست که بالاتنه متعادل دارند.
تیشرت یقه اسکوپاین سبک یقه باعث زیباتر دیده شدن ترقوه ها می شوند و کمک به بلندتر جلوه دادن گردنتان می شود.

چگونه تیشرت را زیر مانتو بپوشیم؟

ست کردن تیشرت دخترانه و زنانه زیر مانتو کار چندان پیچیده ای نیست و در کل استایل غیر رسمی و اسپرت به ارمغان می آورد، حالا با چند عکس و متن آموزش استایل دو تیکه تیشرت و مانتو را فرا میگیرید:

ترکیب تیشرت راه راه با مانتو یقه هفتیک استایل غیر رسمی را پدید می آورد، پیشنهاد میکنم از مانتو رنگ روشن و تیشرت خط دار با خطوط افقی و شلوار سفید به همراه کفش ونس یا آل استار بپوشید.
ست تی شرت ساده با مانتو چهار خونهمانتوهای چهارخانه عموما یا از جنس نخ که مناسب تابستان، یا از جنس پشم و مناسب زمستان هستند. برای این سبک مانتو حتما تیشرت بدون طرح با رنگ تضاد ست کنید و ترکیب را با شلوار لی و یک جفت کفش چرم قهوه ای تکمیل کنید.
ست کردن تیشرت طرحدار با مانتو جیناین روزها طراحی تی شرت با طرح دلخواه بین جوانان ترند شده و عده ای علاقه به ست کردن این سبک تیشرت دلبر با مانتو لی دارند، برای ساخت این استایل حتما تیشرت تک رنگ و طرح گرافیکی اش وسط باشد و دکمه های مانتو را نبندید و بگذارید طرح روی لباس خودنمایی کند و برای تکمیل این ست شلوار جین جذب مشکی و کتانی سفید بپوشید.
انواع مدل تیشرت دخترانه فانتزی
مدل تیشرت لش و لانگ زنانه و دخترانه فانتزی و رنگی

تیشرت کراپ یعنی چی ؟

تیشرت کراپ زنانه همان تیشرت های بالای ناف گفته می شود که جنبه فانتزی ، مجلسی و اسپرت را دارند، کراپ زنانه و دخترانه برای افراد با کمر باریک مناسب هست و این روزها بین خوش پوشان ترند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *