مجله بانک لباس

انواع تاپ زنانه مجلسی ، اسپرت و خانگی

جدیدترین مدل های تاپ زنانه و دخترانه 2022 در سایت banke lebas.com

سلام به همراهان فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و دخترانه Banke lebas در خدمت شما هستیم تا مقاله درباره انواع تاپ زنانه و دخترانه اسپرت ، خانگی و مجلسی  خدنتتان ارائه دهیم تا با دوبنده زنانه بیشتر آشنا شوید و نحوه ست کردن انواع تاپ را فرا گیرید.

مدل تاپ دخترانه اسپرت آستین پفی
مدل شومیز نخی گلدار دخترونه
مدل کراپ تاپ زمستانی دخترانه و زنانه
تاپ بافتنی نیم تنه سفید دخترانه

تاپ زنانه چیست؟

لباس تاپ در زبان فارسی به معنای لباسی است  که آستین دار نباشد ولی در اصل کلمه تاپ انگلیسی است و معنا و مفهوم آن، لباسی است که بالا تنه را می پوشاند. این البسه با سبک های مختف برای محافل و موقعیت های گوناگون کاربرد دارد و به همین دلیل دوخت و طراحی اش از بند ها تا یقه و طول آن ها متفاوت می شود.

لباس تاپ آستین چین دار شیک فانتزی
مدل تاپ ریون مجلسی شیک

جنس تاپ زنانه

تاپ های زنانه بر اساس موقعیت مصرفشان، جنس الیاف و  پارچه شان متفاوت است. بعنوان مثال تاپ راحتی و خانگی از نخ ، پنبه و ملانژ است. زیرا این الیاف بسیار سبک و خنک بوده و باعث حس سبک و راحتی به فرد القا میکند. تاپ مجلسی از ساتن ، چرم ، گیپور ، دانتل ، جین ، حریر ، لمه و ریون میباشد، و در نهایت تاپ ورزشی و اسپرت هم از الیاف پلی استر ، فلامنت و فانریپ میباشد.

کراپ تاپ کثیف دوزی دخترانه
تاپ کوتاه نخ کبریتی دخترانه
تاپ قلاب بافی زنانه بندی
تاپ بندی دانتل زنانه

انواع مدل یقه و بند تاپ زنانه و دخترانه 2022

همانطور که میدانید تاپ ها تنوع بالا در طراحی و دیزاین دارند که یکی از نکات تمایزشان نوع یقه و بندشان هست

تاپ ها از لحاظ بند، به تاپ آستین حلقه ای ، بندی و رکابی تقسیم میشوند. و از لحاظ یقه شامل رومی ، گرد ، ایستاده ، هفتی و قایقی ، حتی بعضی بند هایشان بجای روی شانه، دور گردن بسته می شود.

جالب است بدانید بعضی تاپ ها بند ندارند و با قابلیت کشسانی و کش های دوخته شده در پارچه شان بصورت دکلته روی بدن فیکس می شوند.

تاپ نخی و تابستانی خنک

نیمتنه و تاپ چه تفاوت هایی دارند؟

لباس بالا ناف عموما جنبه مجلسی و فانتزی دارد و اگر در قالب سوتین ورزشی یا نیم تنه کاپدار طراحی شوند، استایل اسپرت و ورزشی میگیرند و با لگ و شورت ست میشوند. نقطه مشترک نیمتنه و تاپ ها مجلسی و اسپرت بودنشان هست که هم در باشگاه  بصورت لباس ست ورزشی تاپ و شلوارک ، تاپ و شورتک هستند و هم در استایل لباس مجلسی در قالب تاپ و دامن ، تاپ و شلوار مجلسی مچ میشوند.

تاپ راحتی زنانه و دخترانه در فروشگاه اینترنتی banke lebas.com
تاپ خونگی و خنک زنانه و دخترانه

تفاوت شومیز و تاپ ؟

شومیز به بلوز آستین بلند یا طراحی خاص و مجلسی میگویند و جزء البسه رسمی برای مهمانی و مجالس بشمار می آید و میتوانید آن را با دامن تنگ و کوتاه یا شلوار پارچه ای ست کنید. اما لباس تاپ مختص ضیافت و بزم نیست و کاربردهای فراوان در محیط گوناگون دارد، مانند تاپ اسپورت ، تاپ مجلسی و خانگی که برای ست کردنشان به راحتی با شرتک ، شلوار و دامن مچ می شوند.

مدل بلوز زنانه مجلسی شیک گیپوردار
مدل شومیز 1401 گیپور مجلسی و شیک زنانه و دخترانه

تفاوت تی شرت و تاپ

تیشیرت ها عموما آستین کوتاه و بلند هستند اما تاپ ها آستین حلقه ای ، بندی و رکابی هستند ولی دوبنده زنانه هیچگاه آستین ندارد. تفاوت دیگر در کاربردشان است زیرا تیشرت ها جنیه راحتی و اسپرت دارند و از پوشاک پر طرفدار فصل بهار و تابستانند، ولی تاپ ها برای هر مناسبت با دیزاین متفاوتشان؛ ایده آل بوده و حتی از تاپ بافتنی میتوان در فصل سرما استفاده کرد و با البسه ست کرد.

چگونه انواع تاپ را بشوییم؟

عزیزان همیشه قبل شستشوی هر لباس به برچسب درون یقه دقت و مطالعه کنید که جنس پارچه چیست و برای الیافش چه میزان دمای آب احتیاج است، اگر لباس مذکور فاقد برچسب راهنما باشد و جنس پارچه اش نخ ، پنبه ، ویسکوز و ملانژ باشد، بایستی با آب سرد بشویید تا الیاف لباس آسیب نبیند.

مدل تاپ جلو باز مجلسی مهره دوزی 2023
خرید تاپ رکابی مزونی زنانه و دخترانه

نکات مهم که باید قبل از انتخاب مدل تاپ دخترانه و زنانه بدانید

عزیزان همیشه قبل از خرید و انتخاب هر لباس، دقت کنید تا با انتخاب بهینه از دغدغه های نابجا جلوگیری کنید.

در ابتدا برای بدنتان ارزش قائل باشید و تاپ نخی ، پنبه ای یا هر پارچه مرغوب دیگر که میشناسید،بخرید تا پوستتان دچار حساسیت نشود زیرا تاپ ها جذب روی بدن هستند و ممکن است با تعریق و تعامل الیاف مصنوعی با پوستتان دچار خارش پوستی شوید.

به رنگ پارچه بسته به موقعیت استفاده آن دقت کنید و اول مشخص کنید که قرار است آن را کجا بپوشید، چون تاپ ها کاربرد ورزشی ، منزلی ، فانتزی و مجلسی رادند و بر همین اساس طراحی و رنگبندی متفاوت دارند

همیشه قبل از خرید آنلاین راهنمای محصول را مطالعه نمایید تا از سایزبندی و جنس پارچه مطمئن شوید تا مطابق سایز و پارچه دلخواهتان، سفارش ثبت کنید

تاپ ترک چیست؟

تاپ های ترک از البسه پر طرفدار بین خانم هاست و دلیلش با کیفیت و خوش دوخت بودن لباس ترک هست. پوشاک ترک را میتوانید ا آنلاین شاپ های معتبر این کشور خریداری کنید. یکی از پوشاک زنانه پر طرفدار کشور ترکیه تاپ و نیمتنه و کراپ های مجلسی و فانتزی است که در فروشگاه بانک لباس میتوانید خریداری کنید.

تاپ ترک زنانه و دخترانه 2022
شومیز آستین توری پف دار

تاپ یقه اسکی

به تاپ یقه بسته ای که دور تا دور گردن را میپوشاند و معمولا از جنس پشم و بافتنی هستند و مناسب فصل زمستانند. مدل تاپ یقه اسکی طرفداران خاص خود را دارد. تاپ آستین حلقه ای یقه اسکی بافت، برای استایل زمستان واقعا بینظیر است.

مدل تاپ ساتن مجلسی یقه بسته 1401
مدل تاپ یقه اسکی زنانه و دخترانه مجلسی

تاپ گیپور

تاپ گیپور جنبه مجلسی و فانتزی دارد و بسیار شیک و خاص بوده و معمولا با پارچه دانتل یا پارچه ساده ترکیب و دوخته میشود و می توانید با انتخاب تاپ گیپوردار، استایل مجلسی و شیک بسازید.

مدل تاپ گیپور مجلسی دخترانه
تاپ مجلسی گیپور دار 1401 زنانه

تاپ جین

تاپ جین از جمله پوشاک اسپرتی است که هیچگاه از مد نمی افتد و طرفداران زیادی دارد و ترکیب کراپ تاپ جین با شرتک لی و کفش اسپرت از ترکیب های برنده و شیک استایل است.

مدل تاپ جین شیک و اسپرت دخترانه از banke lebas.com
تاپ لی مجلسی شیک زنانه و دخترانه
نیمتنه کاپدار جین فانتزی و شیک دخترانه
کراپ تاپ جین شیک و خاص زنانه

تاپ نیمتنه

کراپ تاپ ها که معمولا ارتفاعشان تا بالای ناف و روی جناق سینه است  و در دسته تاپ بندی قرار دارند و برای افراد ورزشکار که شکم تخت و صاف دارند، مناسب است.

تاپ کراپ بندی پاپیون دار دخترانه
تاپ کوتاه مجلسی زنانه
bankelebas
لباس تاپ بندی نیمتنه فانتزی
تاپ نیمتنه نخ کبریتی بندی فانتزی

تاپ ساتن

تاپ ساتن جزو دسته لباس راحتی است و بخاطر سبکی و لطافت بالایی که دارد اکثرا از تاپ و شورت ساتن به عنوان لباس خواب راحتی استفاده میکنند. تاپ ساتن در دسته آستین حلقه ای قرار میگیرد و معمولا یقه گرد و گیپور دار هستند.

تاپ ساتن مجلسی و شیک
کراپ تاپ ساتن بند زنجیری مجلسی

تاپ حریر

اگر بدنبال لباس تاپ مجلسی و خاص هستید، بشما پارچه حریر را پیشنهاد میکنم که با آن تاپ مجلسی و شومیز و بلوز های شیک خاص آستین دار و بدون آستین در بازار موجود است.

پارچه حریر نازک و بدن نماست و برای جلوگیری از این موضوع، لایه زیرینش با پارچه ساتن همرنگ خودش میپوشانند.

عده ای هم زیر بلوز و شومیز حریر مجلسی شان، تاپ بندی ساده میپوشند تا بدنشان معلوم نشود.

مدل تاپ حریر مجلسی زنانه
مدل تاپ پانچو حریر یقه هفت زنانه

تاپ چرم

پارچه چرم از الیاف مصنوعی و فانتزی در پوشاگ بکار میرود و بیشتر در کاستوم ، کراپ تاپ و سوتین ها بکار میرود. توجه داشته باشید که کراپ تاپ چرم جنبه غیر رسمی دارد و مناسب دورهمی ها و جشن تولد هاست.

کراپ تاپ چرم دخترانه فانتزی و مجلسی
تاپ چرم قرمز مجلسی زنانه کاپ دار
تاپ نیمتنه چرم زنانه مشکی و خاص
تاپ چرم مشکی زنانه و دخترانه کاپدار

تاپ توری

تاپ های توری معمولا از تور کشبافت دوخته میشوند و ظاهر فریبنده و خاص به بالا تنه تان میدهد، اما دقت داشته یاشید که این سبک تاپ مناسب اندام تراسیده و لاغر هست. تاپ های توری معمولا بدن نما هستند که میتوانید با سوتین هم رنگ سینه هایتان را بپوشانید. این لباس جنبه فانتزی و غیر رسمی دارد.

تاپ توری و بندی فانتزی دخترانه bankelebas
تاپ توری گلدار تابستانی

تاپ دکمه دار

سبک دیگر از تاپ های نخی که استایل آزاد و لش دارند، از بالا تا پایینشان دکمه های واقعی یا تزئینی دوخته شده که ظاهر جدی تری به لباس میدهند. تاپ دکمه ای را میتوانید با شلوار لی جذب و کفش اسپرت ست کنید.

تاپ دکمه دار دخترانه و شیک
تاپ دکمه ای سفید و ساده

تاپ یقه رومی one-shoulder

یکی از تاپ های مجلسی و شیک ترند این روزها، تاپ یقه رومی است که فقط یک آستین دارند و طرف دیگر فاقد آستین است و این سبک تاپ عموما نیمتنه بوده و با دامن کوتاه یا شلوارک جین بسیار شیک و خاص است.

تاپ یقه رومی بدونه آستین فانتزی
تاپ با یک آستین

تاپ تیوپی

تاپ بدون بند یا تیوپی از لباس زنانه پرطرفدار و خاص بوده که عموما روی بدن ظاهر کراپ دارند و معمولا در ناحیه سینه با کش های دوخته شده در پارچه، روی بدن فیکس میشوند و استایل این تاپ دکلته غیر رسمی هست و مناسب مهمانی های دوستانه و دورهمی ها میباشد.

مدل تاپ تیوپی دخترانه فانتزی و مجلسی
تاپ دکلته مجلسی زنانه و دخترانه 1401

تاپ رکابی Cami top

معمولا تاپ رکاب را زیر پیراهن جلوبارز میپوشند و بسیار سبک و خنک هستند و معمولا دارای یقه گرد و بندهای نازک و ظریف دارد.

تاپ رکابی فانتزی دخترانه
تاپ بندی رکابی نخی زنانه مجلسی

شومیز ها

جالب است بدانید شومیز و بولیز ها در دسته دوبنده زنانه و دخترانه قرار دارند و فرقشان در آستین سه ربع و آستین کوتاه بودنشان است . تاپهای شومیزی در قسمت کمر لباس تنگ و کشی هستند و در نواحی بالای بولوز حالت آزاد و رها دارند.

مدل بولوز آستین بلند مجلسی گیپوردار 1401
شومیز دخترانه و زنانه مجلسی 2022

تونیک ها

تونیک هم در دسته تاپ زنانه قرار دارد با این تفاوت که آستین بلند هستند و قد لباس بلند تر است تا دور باسن و ران را بپوشاند. تونیک ها بر اساس طراحی و جنس پارچه شان، کابرد متنوعی دارند، مثلا تونیک نخی و تریکو جنبه راحتی و خانگی دارد و تونیک هایی که از جنس گیپور و حریر هستند، مناسب مجلس بوده و میتوانید آن ها را با شلوار تنگ و جذب ست کنید و در مهمانی ها بپوشید.

تونیک جدید تابستانی و نخی 2022
پیراهن نخی ساده و خنک گلدار

جهت مشاهده و خرید انواع مدل تاپ زنانه و دخترانه به فروشگاه اینترنتی بانک لباس مراجعه نمایید. ( کافیست روی مطلب کلیک کنید)

مطالب مرتبط

1 نظر در “انواع تاپ زنانه مجلسی ، اسپرت و خانگی

  1. ناشناس گفت:

    سلام مدلها بسیار عالی بودن من که لذت بردم از دیدنشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *