مجله بانک لباس

جدید ترین مدل لباس ساحلی و پیراهن بلند زنانه و دخترانه1401

جدیدترین لباس ساحلی طرح دار نخی تابستانی دخترونه

درود فراوان خدمت مخاطبین وبلاگ فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و دخترانه بانک لباس، در خدمت شما عزیزان هستیم تا نکات مهم و کاربردی که قبل از خرید لباس ساحلی و پیراهن بلند زنانه و دخترانه را بدانید و عکس از جدیدترین مدل های پیراهن ساحلی و زیر مانتویی 1401 – 2022 مشاهده کنید.

مدل پیراهن بلند نخی سفید زنانه
عکس انواع پیراهن بلند و آستین بلند ساده و شیک 2022
مدل لباس ساحلی عروسکی بلند کمربند دار
پیراهن ساحلی عروسکی آستین بلند زنانه و دخترانه

پیراهن ساحلی دخترانه و زنانه

امروزه ملزومات سفر آداب خاص خودش را دارد و اگر مقصد دریا و ساحل باشد حتما مایو ، عینک دودی ، کرم ضد آفتاب ، یک جفت صندل تخت ، کلاه آفتابی و دو سه تا پیراهن ساحلی بلند و شیک در چمدان بگذارید. شهرهای ساحلی ایران آب و هوای گرم و شرجی دارند به همین خاطر ست مانتو شلوار برای کسانی که به آب و هوای گرم و مرطوب عادت ندارند ممکن است طاقت فرسا باشد.

مدل پیراهن بلند نخی و تابستانی آستین دار ساده دخترونه
عکس از مدل پیراهن ساحلی آستین بلند تابستانی و نخی
جدیدترین مدل لباس ساحلی دخترانه سفید و گلدار
عکس لباس ساحلی سفید آستین بلند زنانه

پس بهترین انتخاب سارافون زیر مانتویی بلند یا لباس ساحلی بلند آستین دار نخی است. با این انتخاب دیگر نیاز به پوشیدن شلوار ندارید و با خیال آسوده روی شن های ساحل قدم بزنید و از دریا لذت ببرید.

انواع پیرهن بلند و شیک زنانه و دخترانه
مدل پیراهن بلند نخی 1401 تابستانی

ایده عکاسی لب دریا با لباس ماکسی بلند ساحلی

یکی از لذت بخش ترین تشریفات مسافرت ،عکاسی و ثبت خاطرات هست و چه بهتر که شما با استایل زیبا وخوشرنگ و لعاب در عکس ظاهر شوید. مثلا پیراهن ماکسی بلند نخی با رنگ بندی شاد و چشمنواز را با کلاه لبه گرد حصیری ست کنید که این ایده استایل عکس برای لب ساحل بینظیر است.

مدل لباس ساحلی حریر بلند زنانه
عکس از مدل مانتو ساحلی بلند حریر جدید
عکس از جدید ترین مدل لباس ساحلی آستین دار بلند و مجلسی
عکس لباس ساحلی حریر جدید و شیک دخترانه

کاربرد پیراهن ساحلی برای زیر مانتو

عزیزان این سبک پیراهن بلند و گشاد فقط مختص دریا و لب ساحل نیست، اکثر خانم هایی که با پوشیدن مانتو جلو باز معذب هستند، از پیرهن بلند استین کوتاه نخی یا حریر به عنوان زیر مانتویی استفاده می کنند.

مدل پیراهن زیر مانتویی بلند نخی
مدل سارافون بلند نخی و ساده زیر مانتویی

ارتفاع سارافون زیر مانتو بسته به سلیقه خودتان است، بعضی خانم ها با پوشیدن پیراهن بلند زیر مانتو دیگر شلوار نمیپوشند. اما گروه دیگر پیراهن کوتاه که قد لباس تا زانو هایشان هست، میپوشند و ملزم به استفاده شلوار هستند.

مدل لباس پیراهن بلند نخی سفید زنانه
عکس از مدل لباس راحتی بلند دخترانه عروسکی

پوشش ساحلی زنانه

پوشش ساحلی یکی از پر کاربرد ترین لباس زنانه و دخترانه محسوب می شود که بسیار پر کاربرد بوده و با اندکی خلاقیت و تغییر در مدل طراحی آن می توان از این پوشاک بعنوان مانتو ساحلی، لباس ماکسی و لباس راحتی نخی استفاده کرد.

مدل لباس ساحلی بلند و شیک گلدار
مدل تونیک ساحلی خنک و تابستانی دخترانه
عکس از جدیدترین مدل پیراهن مجلسی بلند دخترانه و زنانه
انواع مدل پیراهن بلند مجلسی و حریر

سرهمی رامپر زنانه و دخترانه

انواع مدل پیراهن ساحلی که در مطالب بالا گفته شد، همگی سبک لباس دامنی دارند و بسیاری از خانم های مدرن این البسه را تکراری می دانند و سراغ جدیدترین مدل های روز لباس سرهمی زنانه رفته اند. رامپر یکی از همان پوشاک مدرن است. رومپر ها در قالب لباس سرهمی شلوارک، شورت و شلوار در بازار عرضه میشوند که طراحی بامزه و خوش عکسی دارند و بیشتر در دسته مدل لباس اسپرت و فانتزی زنانه جای دارند.

عکس از مدل لباس سرهمی شورتکی و فانتزی دخترانه
جدید ترین لبلس اورال رومپر زنانه شلوارک دار
مدل لباس سرهمی اورال نخی و بلند شلوار دار
مدل لباس نخی رامپر شلوار دار زنانه
مدل لباس زنانه اورال یا رومپر زنانه جدید
لباس رامپر چیست

دلایل جذابیت مانتو ساحلی برای دختران و زنان

اولین دلیل میتوان به مدل سرهمی لباس اشاره کرد که فرد دیگر الزام شلوار پوشیدن ندارد و مورد بعدی جلوگیری از آفتاب سوختگی لب ساحل است. اگر قصد ندارید پوستتان را برنزه کنید، حتما از لباس ساحلی برای جلوگیری از اشعه های مضر آفتاب استفاده کنید.

مدل مانتو ساحلی مشکی و بلند جدید
مدل ماکسی ساحلی جدید مشکی و بلند
مدل ساحلی جدید 1401 دخترانه
مانتو ساحلی جدید 1401 زنانه و دخترونه

هنگام برخورد اشعه خورشید به آب دریا اثر سوزان تر نسبت به حالت عادی دارد و اگر با پوشش مناسب از پوستتان مراقبت نکنید، لکه قهوه ای، کک و مک، چین و چروک و حتی سرطان پوست در کمین شماست.

عکس از انواع مدل پیراهن ساحلی زنانه و دخترانه 1401
مدلهای لباس ساحلی شیک زنانه و دخترانه

پوشش ساحلی سارانگ چیست؟

لباس ساحلی سارانگ نوعی لباس دامنی که مبدا نام گذاری آن کشور اندونزی است. سارونگ در واقع پارچه بلند با الیاف لطیف است که از آن به عنوان حوله، لباس بدون بند ، دامن و حتی لباس بدون بند استفاده می شود.

لباس کافتان Caftan

کافتان ها از پوشش ساحلی لوکس و لاکچری بحساب می آیند و در دسته  لباس ساحلی مجلسی  قرار دارند. اگر شما بدنبال لباس استین کوتاه و ارتفاع بلند هستید، من بشما این سبک را پیشنهاد میکنم. چون لباس کافتان تا مچ پا و تنخور آزاد و گشاد دارد.

پوشش ساحلی کافتان حریر دخترانه
لباس کافتان بلند و شیک
مدل لباس راحتی نخی بلند تابستانه
لباس کافتان چیست

نکات مهم  از خرید تن پوش ساحلی دخترونه و زنانه

ماندگاری و دوام لباس

همیشه به جنس پارچه لباسهایتان قبل خرید توجه ویژه داشته باشید. زیرا ماندگاری و دوام لباس به الیافشان بستگی دارد و اگر شما می خواهید از لباستان حداقل برای دو سال استفاده کنید، حتما لباس با جنس کرغوب تهیه کنید، وگرنه بعد از یک الی دو بار مصرف لباس پرز پرز، پاره یا بد رنگ می شود.

سایزبندی

معمولا اکثر اورال های ساحلی فری سایز هستند و روی هر اندام می نشسنند. اما در موارد خاص که لباس جنبه مجلسی و فانتزی دارد، ممکن است دارای سایز بندی باشد. همیشه قبل از خرید اینترنتی، بخش یادداشت راهنمای محصول را بخوانید.

مدل لباس ساحلی باکت بلند و کمر کش
عکس از پوشش ساحلی آستین بلند کمر کش دامن چین دار

سبک لباس

لباس سرهمی بر خلاف ظاهر ساده اش از سبک های متنوع بهره برده که سارونگ، جامپوست و رامپر سبک های جهانی این سبک پوشاک هستند. شما باید تمام مدل ها را بشناسید و متناسب با محیط مصرف و اندامتان، بهترین مدل را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *