مجله بانک لباس

انواع استایل با شلوار اسلش زنانه و دخترانه

با چه مانتویی شلوار اسلش بپوشیم؟

درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی سایت بانک لباس، در خدمت شما عزیزان هستیم تا به بررسی  انواع مدل شلوار اسلش دخترانه و زنانه که این روزها مورد استقبال طراحان لباس و خوش پوشان است و با آن انواع تیپ و استایل اسپرت و راحتی را ست می کنند. درصد بالای محبوبیت این شلوار دمپا کش راحتی و انعطاف پذیری بیش از است، یعنی مدت زمانی که اسلش میپوشید، اصلا پاهایتان در فشار و تنگنا نیست. این سبک شلوار راحتی را می توانید به عنوان شلوار ورزشی و شلوار بیرونی برای زیر مانتو، شومیز و کت بپوشید.

مانتو کوتاه با شلوار اسلش
استایل با شلوار اسلش زنانه

شلوار جوگر (Jogger)

عزیزان هر شلوار گت داری را نمیتوان اسلش نامید زیرا اسلش از لحاظ طراحی و ساختار در ناحیه ران و باسن نسبتا گشاد است و از زانو به پایین دوخت تنگ تر دارد و نسبتا به پا میچسبد، اما استایل شلوار جاگ نسبتا شبیه اسلش است. تنها فرقشان سبک طراحی و دوخت است که در قسمت باسن و ران تنگ هست و از زانو به پایین گشاد و لش است.

انواع شلوار اسلش زنانه
شلور اسلش سوییت پاچه کش دار

تاریخچه شلوار اسلش

قدمت شلوار پاچه کش دار قدمتش به دو هزار و پانصد سال پیش مربوط به یونان باستان است که مردان و زنان از این سبک شلوار زیر پیراهن گشادشان میپوشیدند، پس از گذشت قرن ها در مسابقات ورزشی جهانی سال هزار و نهصد و هشتاد طراحی اش را تغییر دادند و به عنوان شلوار المپیک در آن مراسم استفاده شد. اما هنوز ظاهرش شبیه اسلش امروزی نبود و فقط در پاچه شلوار های گشاد کش می گذاشتند. پس از مدت ها در سال دو هزار و هفت یک طراح انگلیسی این سبک شلوار را منطعف تر و راحت تر طراحی کرد و به شلوار ورزشی اسلش تبدیل شد.

مدل لباس اسلش
ست سوییشرت و شلوار اسلش ورزشی زنانه

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش بسیار راحت و منعطف است که بسیاری از آن به عنوان شلوار خانگی استفاده می کنند و این شلوار معمولا از الیاف نخ، کتان، لینن، جین و پنبه است. این شلوار ها کمر کش هستند و دکمه ندارند. این سبک شلوار را میتوانید با تیشرت و شومیز ست کنید عنوان شلوار اسپرت بیرون منزل بپوشید و استایل کژوال و اورسایز خلق کنید.

عکس از مدل ست تیشرت لانگ با شلوار اسلش
استایل تیشرت لش و شلوار اسلش دخترانه و زنانه جدید

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم؟

بزرگترین دغدغه دخترانه شیک پوش، ست کردن لباسهایشان است و همیشه میخواهند از لحاظ استایل بی عیب باشند، از این بابت شاید برایتان سوال باشد با شلوار اسلش دخترانه و زنانه چه کفشی بپوشیم تا زیباتر بنظر برسیم!همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، الیاف این شلوارها متفاوت هست و بسته به جنس پارچه کاربردشان در موقعیت های رسمی و غیر رسمی مشخص میشود. پس از آن که موقعیت رسمی، نیمه رسمی و راحتی مکان مورد نظر را در نظر گرفتید با انواع مختلف کفش ست کنید.

شلوار اسلش ورزشی زنانه
ست هودی و شلوار کتون دمپا کش سفید

اسلش و کفش پاشنه بلند

اگر قصد دارید در ظاهر رسمی کفش چرم پاشنه دارتان را با شلوار اسلش بپوشید، حتما پارچه شلوار از الیاف لینن و جین بپوشید تا استایل مجلسی و شیک تان تکمیل شود.

با شلوار جاگر چی بپوشیم
شلوار اسلش جدید 2022 با کفش پاشنه بلند

شلوار اسلش با کفش تخت و بدون لژ

اگر قصد دارید استایل کژوال و راحتی بپوشید، حتما شلوار اسلش کتان تان را با کفش اسپرت تخت، صندل جلوباز تخت و کالج بدون پاشنه بپوشید تا در کنار راحتی، تیپ شیک و خفن دخترانه بسازید.

ست شلوار اسلش و کفش کتونی

کسانی که علاقمند به پیاده روی و استایل اسپورت دارند، حتما کفش کتانی را با استایلشان ترکیب می کنند. ست شلوار اسلش و کفش کتونی از دسته تیپ غیر رسمی و ورزشی محسوب میشود. شما میتوانید انواع رنگ شلوار اسلش با رنگبندی متنوع کفش کتونی ست کنید.

ست هودی و شلوار اسلش جدید 2022
تیپ اسپرت با شلوار اسلش دخترانه

جهت خرید انواع شلوار اسلش زنانه و دخترانه به دسته بندی شلوار اسلش فروشگاه بانک لباس مراجعه نمایید.

استایل با شلوار جاگر دخترانه و زنانه
مدل ست هودی و شلوار اسلش زنانه و دخترانه

شلوار چریکی اسلش زنانه

اگر از استایل روزانه تان خسته شدید و نیاز دارید دست به سر و روی تیپ تان بکشید، بشما شلوار اسلش چریکی رل پیشنهاد میکنم. این سبک شلوار بخاطر رنگ پارچه اش که طرح ارتشی دارد را میتوانید با پوتین و کفش کتونی سفید بپوشید. اگر قصد پوشیدن این سبک شلوار را دارید به هیچ عنوان آرایش غلیظ نکنید.

برای تکمیل استایلتان از مت کوتاه تک رنگ جلو باز، تیشرت لانگ، شومیز کوتاه تک رنگ و مانتو کوتاه ساده ست کنید.

شلوار اسلش ورزشی زنانه

اصالت شلوار اسلش، مناسب ورزش است و همانطور که در تاریخچه این محصول گفته شد در ابتدا برای لباس المپیک و شلوار ورزشی طراحی شد که تنها دلیل راحتی و انعطاف در طراحی و دوخت است. درست است که این شلوار را با کفش پاشنه بلند میپوشند، اما استایل و قالبش ورزشی اسپرت است و بیشتر عضو پوشاک غیر رسمی قلمداد میشود. شلوار ورزشی اسلش را میتوانید برای امور روزمره بپوشید.

تیپ شلوار اسلش دخترانه
تیپ اسپرت دخترونه با شلوار اسلش و پافر

شلوار اسلش مشکی

شلوار مشکی پرطرفدار ترین رنگ هست که زنانه و مردانه ندارد و برای همه جذاب است. شلوار اسلش مشکی که دیگر جای خود دارد و استایل های بینظیر اسپرت را میتوانید ست کنید. این شلوار های پاچه کشدار مشکی را حتما در کمد لباس تان داشته باشید و با کتونی سفید بپوشید.

عکس ست سوییشرت و شلوار اسلش زنانه مشکی
شلوار اسلش دخترانه مشکی

شلوار جین دمپاکش زنانه

شلوار لی  پاچه کشدار را از جنس ضخیم و خشک جین نمیدوزند، بلکه سبک خاصی از پارچه لی که جین کاغذی نام دارد، دوخته میشود. شلوار اسلش لی جنبه اسپرت و مجلسی دارد، به همین دلیل می توانید آن را با کفش کتونی و پاشنه بلند بپوشید.

انواع مدل شلوار لی پاچه کش دار دخترانه
جدیدترین مدل شلوار جین اسلش زنانه 1401

شلوار اسلش سفید دخترانه

برای تنوه هم که شده ترس را کنار بگذارید و برای پوشیدن شلوار سفید دلیر باشید، شلوار سفید استایل ساده با طیف رنگ نود را بینظیر می کند. پس حتما استایل با شلوار سفید اسلش را امتحان کنید.

شلوار اسلش دخترانه جدید کرمی

شلوار اسلش خط دار

شلوار خط دار را  برند آدیداس مد کرد و هیچ گاه از مد نیوفتاد و عضو یکی از شیک ترین شلوار ورزشی ها بشمار می آید. این سبک شلوار بخاطر هوا داران زیادش، بقیه تولید کنندکان شلوار از این طرح دو خط استقبال می کنند. شلوار اسلش دو خط با کفش کتانی و کیف با همان طیف رنگ ست کنید برای دیزاین بیشتر تیپ تان از اکسسوری اسپرت و مینیمال استفاده کنید.اگر دو خط کنار شلوار گت به سلیقه شما خوش نمی آید، اصلا خودتان را در معذورات قرار ندهید و شلوار ساده و بدون خط بپوشید.

با شلوار اسلش چه مانتویی بپوشیم؟

اگر از شلوار جین و شلوار با طراحی تکراری خسته شدید دلتان میخواهد دستی به سر و روی تیپ تان بکشید اما در انتخاب ست مانتو شلوار ناتوانید، من به شما شلوار جوگر و اسلش را پیشنهاد میکنم تا به سوال پر تکرار دختران خوش پوش جواب دهیم که اصلا با شلوار اسلش چه مانتویی بپوشیم که شیک و با کلاس جلوه کنیم!!

با شلوار اسلش چه مانتویی بپوشیم
ست شلوار اسلش با مانتو بلند
مانتو جلو بسته کوتاه  اگر قصد دارید استایل مانتو جلوبسته را با شلوار گت دار ست کنید، بسیار انتخاب عالی و بینظیری است، فقط برای کاملتر کردن تیپ تان از کفش اسپرت پارچه ای و کیف پارچه ای یه وری استفاده کنید.
مانتو جین      برای ترکیب مانتو جین آبی پر رنگ و نسبتا لش، حتما از شلوار رنگ روشن دمپاکش و کفش اسپرت سفید ست کنید.
کت چرمکت چرم لش به همراه شلوار پارچه ای مشکی دمپا کش بپوشید و به عنوان مهر آخر برای استایل بینظیرتان، کفش چرم پاشنه بلند ست کنید.
شومیز جلو بازبسیاری از دختران جوان که علاقمند به استایل اسپرت و کژوال هستند، عموما بولوز و شومیز بلند شان را با تیشرت ساده و بدون طرح جذب ست میکنند اما دکمه های شومیز را نمیبنند و در نهایت با شلوار جاگر و اسلش دخترانه و خفن تیپ می زنند.
مانتو جلو باز کوتاهاگر بخاطر شلوارهای تنگ و چسبان از پوشیدن مانتو جلوباز خجالت میکشید، پس شلوار لش و گشاد را با مانتو ست کنید، اینجور دیگر نگرانی برای برجستگی پاهایتان نخواهید داشت، برای زیر مانتو میتوانید از شلوار دامنی، شلوار بگی و جاگر استفاده کنید و در صورت عدم تمایل به کفش اسپرت، می توانید با صندل تخت جلو باز ست بزنید.
ست سوییشرت و شلوار ورزشی اسلشست سوییشرت و شلوار اسلش، یک ترکیب گرم زمستانی است که جنبه راحتی و اسپرت دارد، میتوانید از این ست هم به عنوان لباس خونگی، یا لباس اسپرت مخصوص پیاده روی استفاده کنید. برای این استایل حتما از کفش ورزشی لژ دار استفاده کنید.
با شلوار جاگ و اسلش چه مانتویی بپوشیم
انواع مدل شلوار گت دار زنانه و دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *