مجله بانک لباس

انواع مدل تاپ و شلوارک زنانه و دخترانه جدید

مدل ست تاپ و شلوارک زنانه مجلسی

تاپ و شلوارک از جمله البسه ای هستند که بسته به نوع پارچه و طراحی دوختشان کاربردهای مختلفی دارند، بر همین اساس استفاده راحتی، اسپرت، ورزشی و مجلسی دارند. در همین راستا سایت بانک لباس قصد دارد انواع مدل تاپ و شلوارک زنانه و دخترانه جدید را به همراه عکس خدمتتان ارائه دهد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لباس تاپ بندی نیم تنه و شورت شیک
ست تاپ و شورت زنانه و دخترانه شیک

تاپ شلوارک ها را میتوانید جداگانه بخرید و با هم بپوشید، یا اینکه از ابتدا بصورت ست خریداری نمایید تا ظاهر یک شکل و مجذوب کننده ای داشته باشد. شلوارک تا روی زانوهایتان را میپوشاند، ، در صورت نیاز به آزادی عمل بیشتر، میتوانید تیشرت و تاپ تان را با شورتک و شورت ست کنید.

مدل تاپ شلوارک زنانه خانگی
تاب و شلوارک زنانه فانتزی

جهت مشاهده، اطلاع از قیمت و خرید تاپ و شلوار زنانه و دخترانه در بانک لباس، روی متن کلیک کنید.

تاپ شورتک اسپرت
تاپ و شلوارک نخی زنانه قلبی

تاپ و شلوارک اسپرت ورزشی

همانطور که از نام این ست لباس معلوم است، جنبه ورزشی و اسپرت دارد که پارچه و نوع دوختش با دیگر تاپ و شرتک ها متفاوت است. اما برای انتخاب هوشمندانه این ست چند راهکار را خدمتتان آموزش می دهم.

در ابتدا دقت کنید که الیاف تاپ و شورتک اسپرت حتما عرق و رطوبت روی پوستتان را جذب کند اما بوی بد و نامطبوع تولید نکند. در نهایت به تنخور و سایز لباس دقت کنید تا حین ورزش آزادی عمل خوبی داشته باشید، دقت کنید که لباس ست ورزشی تان تنگ و چسبان نباشد، چون باعث تعرق بیش از حد است، سعی کنید یک مقدار پارچه با پوست بدن جدا باشد تا پوستتان با هوای عادی خنک شود.

ست تاپ شورتک اسپرت جذب
مدل تاپ و شورتک دخترانه اسپرت و خفن

مدل تاپ شلوارک باشگاهی

بسیاری از زنان و دخترانه خوش استایل برای تمرین و پرورش اندامشان در باشگاه ها از تاپ و شلوارک باشگاهی میپوشند که از لحاظ کشش و راحتی بسیار منعطف هست و به فرد آزادی عمل بالا می دهد. اگر شما هم قصد دارید اندام تان را در باشگاه بدون هیچ محدودیت از لباس اضافی پرورش دهید، به شما تاپ و شورتک اسپرت با تنخور نسبتا آزاد پیشنهاد میکنم.

تاپ شلوارک ورزشی زنانه صورتی
تاپ شلوارک باشگاهی شیک و راحتی

مدل تاپ و شلوارک زنانه و دخترانه راحتی

انسان ها بیشترین تایم از شبانه روزشان در منزل هستند و لباس های خونگی و راحت میپوشند، یکی از پر طرفدارین طریق مدل لباس ها، ست تاپ شلوارک نخی و راحتی است که اکثر زنان و دختران خوش پوش در خانه میپوشند. برای لباس خانگی میشه الیاف نخی یا پنبه بخرید تا پوستتان دچار حساسیت نشود و بتواند طی مدتی که خانه هستید اتز طریق منافذ پارچه به پوست هوا برسد.

ست تاپ شلوارک زنانه و دخترانه راحتی و خانگی
مدل تاپ و شلوارک زنانه راحتی
مدل لباس راحتی و خونگی زنانه ارزان
ست لباس راحتی نخی دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *